اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
'اخلاق محمدیان' افزود: با ساخت این کارگاه ها ، زمینه برای تولید و رونق کسب و کار در شهرک شماره چهار اهواز فراهم شده است.به گفته وی شهرک صنعتی شماره چهار اهواز دارای 96واحد کارگاهی با 600 نفر اشتغال زایی است ولی امکان توسعه و ساخت 250کارگاه جدید در این شهرک وجود دارد.
 20واحد کارگاهی روز پنجشنبه در آیینی با حضور آیت ا... 'سیدمحمدعلی موسوی جزایری' نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در شهرک شماره چهار اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در آیین بهره برداری این کارگاه های صنعتی گفت: برای ساخت این 20واحد کارگاهی هر کدام به دارای 216متر فضای کارگاهی و 54متر فضای اداری، درمجموع 48میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی خوزستان هزینه شده است.
'اخلاق محمدیان' افزود: با ساخت این کارگاه ها ، زمینه برای تولید و رونق کسب و کار در شهرک شماره چهار اهواز فراهم شده است.

به گفته وی شهرک صنعتی شماره چهار اهواز دارای 96واحد کارگاهی با 600 نفر اشتغال زایی است ولی امکان توسعه و ساخت 250کارگاه جدید در این شهرک وجود دارد.

در اهواز پنج شهرک صنعتی وجود دارد.

آیت ا... 'سیدمحمدعلی موسوی جزایری' نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز گفت: خوزستان در زمینه ساخت و مونتاژ قطعات صنایع نفت، حفاری ، تجهیزات درون چاهی ، پتروشیمی و گاز، دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که امید است با توسعه کارگاه های صنعتی بتوانیم قطعات حساس صنعتی را بیشتر تولید کنیم. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار