اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
شهردار شهر حسینیه :
مهندس نورالله مرتضوی شهردار شهر حسینیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی ها و اینکه بعضا سیلاب های این شهر به منازل شهروندان خساراتی وارد می کرد، با انجام لوله گذاری 120 متری با دبی 1000 که اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان و از محل درآمدهای شهرداری تامین شده است، انشاء الله دیگر شاهد چنین موضوعی نباشیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه هایی که در راستای رفع مشکلات آب گرفتگی معابر صورت گرفته، خاکریزی و زیرسازی خیابان های اطراف پروژه لوله گذاری می باشد که سرجمع دو پروژه اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان در برداشته است. اجرای جوی و جدول از درامدهای شهرداری که حدود 2000 متر است از دیگر پروژه های شهرداری است که انشاء الله به زودی به نتیجه خواهد رسید.

شهردار حسینیه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه 5 پروژه بزرگ برای رفع مشکلات شهر حسینیه در حال انجام و یا به زودی استارت آنها زده خواهد شد گفت: زیر سازی و آسفالت 12 خیابان به ارزش 500 میلیون تومان، اجرای پل مواصلاتی بین دو کوی گلستان و بهارستان، احداث میدان ترافیکی در دروازه قران که متاسفانه مشکلات این منطقه باعث کشته شدن عده ای از هم وطنانمان شده بود و 150 میلیون تومان هزینه این مهم می شود، تکمیل پارک بوستان آزادی و تبسم که در راستای توسعه فضای سبز می باشد و 7 هزار متر مربع می باشند.

وی در پایان گفت : تکمیل بلوار امام علی با اعتبار 50 میلیون تومانی که به زودی زیرسازی و آسفالت آن صورت می گیرد پنجمین پروژه در دستور کار شهرداری می باشد و انشاء الله بتوانیم با اجرای این پروژه بخش عظیمی از مشکلات شهر حسینیه را برطرف سازیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار