اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
فرمانده پليس استان ديالي از گسترش نارضايتي در صفوف گروه تروريستي داعش خبر داد

فرمانده پليس استان ديالي از گسترش نارضايتي در صفوف گروه تروريستي داعش خبر داد و تاكيد كرد كه اين گروه 3 تن از عناصر خود را به دليل نافرماني سر بريده است.

به گزارش العالم، سرتيپ ستاد «جميل الشمري» اظهار داشت: اطلاعاتي وجود دارد كه بيانگر گسترش نارضايتي در صفوف عناصر گروه تروريستي داعش در استان ديالي و به ويژه حمرين (50 كيلومتري شمال شرقي بعقوبه) و شمال منطقه مقداديه (35 كيلومتري شمال شرقي بعقوبه) است.

الشمري به شبكه عراقي سومريه نيوز گفت: دليل گسترش اين نارضايتي‌ها بين عناصر داعش، محاصره و قطع شدن بيشتر راه‌هاي امدادرساني به آنان است.

الشمري معتقد است: داعش به دليل ادامه حملات نيروهاي عراقي، از درون درحال فروپاشي است. وي از نابودي 60 درصد از توانايي‌هاي داعش در استان ديالي خبر داد و تأكيد كرد كه اين گروه تروريستي دچار بحران شده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
داود رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
comment
0
0
comment با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت شوشان جناب مهندس عبدلله نژاد
در خصوص سربریهای اعزای داعش این گروهکهای که از دارابودن رهبرانی با کفایت محروم هستند در گزر زمان مشاهده شده که افراد اینگونه گروهای که با ترس مردم بیگناه به قدرتهای کاذب رسیده اند و با وجود نداشتن ضرفیتهای قدرتی انقدر قدرت پیدا میکنند تا عشق به قدرت چشمهای همه انان راکور کرده و در خود افراد در این گروها باعث میشوند تا یکدیگر را یا از سر راه برداشته یا گروه را ترک کرده و برای خود تشکیل گروه داده که این هم با رقابت بر سر قدرت یک دیگر را از سد راه برداشته که در اخر منجر به سرکوبی یکدیگر میشوند . و ما در کشور خودمان در زمان حکومت پهلوی شاهد این بیکفایتی در رژیم شاه بوده ایم که به دلیل بیکفایتی شاه ظالم و عشق به قدرت اطرافیان و با همایت ملت قیور ایران و راهکارهای رهبر کبیر جمهوری اسلامی رژیم سرنگون شد انشالله که همین اتفاق هم برای گروهک شبه نظامی دولت اسلامی(داعش) بیوفتد . داود رحیمی .اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار