اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
در گفتگوی اختصاصی بامدیر کل صدا و سیمای خوزستان:
رحیمی با اشاره به این که نهی از منکرها و بدی‎ها در همه ادیان وجود داشته است، افزود: نهی از منکر سبب جلوگیری از ایجاد انحراف و بهم ریختگی در جامعه می‎شود. این مقام مسوول تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین پایه و اساس دین اسلام است.
حسین عبدالعزیزی : مهم ترین رسالت اهالی فرهنگ و رسانه به ویژه صدا و سیما روشنگری مردم و گسترش معارف ناب اسلامی است.

 مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای خوزستان،با بیان این مطلب به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف یعنی دعوت مردم به خوبی‎ها برای رسیدن به سعادت است.

وی با اشاره به این که نهی از منکرها و بدی‎ها در همه ادیان وجود داشته است، افزود: نهی از منکر سبب جلوگیری از ایجاد انحراف و بهم ریختگی در جامعه می‎شود.
 این مقام مسوول تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین پایه و اساس دین اسلام است.

وی در ادامه با بیان اینکه اعتقادات دینی هدف اصلی توطئه‎های دشمنان اسلام است، دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی را به علت اعتقادات دینی و حمایت از مستضعفان در جهان دانست و افزود: هدف اصلی رسانه‎های معاند نظام و انقلاب اسلامی ضربه به اصول اسلام ناب اهل بیت(ع) است.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین پایه و اساس دین اسلام است و باعث اصلاح امت و دوام حکومت اسلامی می‎شود.

رحیمی با اشاره به اینکه نقشه‎های دشمنان همچون کف بر روی رودخانه است، تأکیدکرد: مهم ترین رسالت اهالی فرهنگ و رسانه به ویژه صدا و سیما روشنگری مردم و گسترش معارف ناب اسلامی است.

 وی با بیان اینکه اشعار مداحان می بایست در راستای جایگاه و منزلت اهل بیت(ع) باشد، گفت: قیام عاشورا برای پاسداری از دین و امر به معروف و نهی از منکر بوده است.
 
رحیمی به سخنرانی شجاعانه حضرت زینب(س) در کاخ یزید اشاره‎ کرد و گفت: مداحان باید از اشعاری استفاده کنند که در راستای جایگاه و منزلت اهل بیت‎(ع) باشد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان در پایان با بیان این که عاشورا منشأ حرکت آزادی بخش در جهان است، تاکید کرد: مداحان باید واقعیت‎های قیام عاشورا را به مردم شناسانده و هدف اصلی امام حسین(ع) که ایستادگی در مقابل ظلم است را مطرح کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار