اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
در گفتگو با مهندس سید خلف موسوی شهردار شهر اهواز مطرح شد:
شهرداری اهواز از طرح های زودبازده استقبال می کند و سرمایه گذاران می توانند در زمینه رستوران های ساحلی و ... مراجعه کنند، هر چند که لیست بلندی از درخواست ها داریم و انشاء الله با بررسی های لازم توسط دبیرخانه مشارکت های سرمایه گذاری در زمینه توان مالی، اجرایی و فنی سرمایه گذار این پروژه ها هم به زودی استارت زده خواهند شد.
مهندس سید خلف موسوی شهرداری اهواز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به فعالیت های شهرداری اهواز در خصوص پل شهید دقایقی گفت: آسفالت ضلع شمالی پل شهید دقایقی تا فردا شنبه به اتمام می رسد ، همچنین در 4 شیر اهواز مطالعات در حال اتمام است تا بتوانیم تقاطع غیر هم سطح را که 3 سطحی می باشد به زودی به مناقصه ببریم و فعالیت های اجرایی آن را آغاز نمائیم و دیگر در این مسیر شاهد توقف صد در صدی نباشیم و مشکل تردد برطرف شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود و در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه یکی از مهمترین مشکلات شهرداری ها موضوع تامین بودجه و کمبود اعتبارات است گفت: بودجه نقدی امسال شهرداری اهواز 620 میلیارد تومان است که تا مهرماه 280 میلیارد تومان آن وصول شده و با توجه به اینکه اغلب بودجه نقدی در نیمه دوم سال محقق می شود، انشاء الله مابقی این بودجه را تا پایان سال محقق خواهیم نمود، از طرفی دیگر بودجه غیر نقدی ما که شامل اوراق مشارکت، کمک های دولتی، مشارکت های سرمایه گذاری و ... می شود را هم در دستور کار داریم که انشاء الله سرجمع هر دو بودجه به رقمی بالغ بر 1020 میلیارد تومان می رسد.

موسوی بیان داشت: در راستای تامین بودجه غیر نقدی 2 توافق نامه در دستور کار شورای شهر اهواز قرار دارد که اولی با ارزش 207 میلیارد تومان می باشد و شرکت اطلس ایرانیان قصد دارد، سیتی سنتر مرکزی شهر، شهرک سلامت جهت ساماندهی پزشکان و بازار مبل را احداث کند و همچنین شهرداری با مشارکت ستاد فرمان امام که یک هلدینگ سرمایه گذاری است در ساحل کارون یک هتل 5 ستاره و مراکز خدماتی توریستی و مسکونی را ایجاد کند که با ارزش زمین های ستاد فرمان امام این پروژه رقمی بالغ بر 250 میلیارد تومان می شود و امیدواریم با مساعدت شورای شهر اهواز و تصویب این لوایح کار اجرایی هر چه سریعتر آغاز شود، البته یک طرح دیگر را هم از مردادماه به شورا فرستاده ایم و منتظریم به نتیجه برسد و طرح دیگری را هم در ماه جاری به شورا ارسال کرده ایم.

شهردار کلانشهر اهواز همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه از طرح های زودبازده توسط بخش خصوصی چه خبر گفت: شهرداری اهواز از طرح های زودبازده استقبال می کند و سرمایه گذاران می توانند در زمینه رستوران های ساحلی و ... مراجعه کنند، هر چند که لیست بلندی از درخواست ها داریم و انشاء الله با بررسی های لازم توسط دبیرخانه مشارکت های سرمایه گذاری در زمینه توان مالی، اجرایی و فنی سرمایه گذار این پروژه ها هم به زودی استارت زده خواهند شد.

وی در پایان گفت: یکی از خواسته های شهرداری اهواز واگذاری اختیارات رودخانه کارون در حوزه شهری اهواز است و اگر این اتفاق رخ دهد بدون شک می توانیم با برنامه ریزی های مناسب اهواز را سرآمدترین شهر ایران کنیم، زیرا کارون ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان برای گردشگری و سرمایه گذاری دارد که نیازمند اختیارات برای این کار هستیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
comment
0
7
comment دو نکته:
اول: بودجه مصوب سال جاری شهرداری اصفهان 3000میلیارد تومان و شهرداری اهواز 1000میلیارد تومان است! واقعا دلیل این تفاوت بزرگ چیست؟
دوم:در همه جای دنیا مدیریت رودخانه در محیط شهری در اختیار شهرداری قرار میگیرد و این حق مسلم میبایست درمورد رودخانه عزیز کارون هم رعایت شود و مدیریت ان به شهرداری اهواز واگذار گردد.
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
comment
0
3
comment جناب شهردار چرا در افتتاح کشتارگاه صنعتی دام اینقدر تعلل میکنید وضعیت کشتارگاه فعلی در شان مردم اهواز نیست؟
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
comment
1
2
comment رودخانه را هم به شهرداری بدهید تا ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
comment
0
1
comment جناب مهندس حاج سید خلف ببخشید مگر رودخانه ی کارون تاده سال دیگر موجوده که شما می خواهید در کنار ساحل ان رستوران بزنید بقول خودتتان لیست بزرگی هم از درخواست کنندگان در شهرداری موجوده پس حالا حالاها وقت بسیاره دوما" یه فکری برای بوی بد رودخانه هم بکنید تا مردم بجای غذا و نوشیدنی بوی لجن استشمام نکنن
comment
پسر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment ی دست بازارچه برای دست فروشان نتونستید بسازید حالا کارون رو میخواید اباد کنید ....یما شنو قرار ایصیر بینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار