شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
همزمان با اجرای مفاد کتاب ارزشهای نسبی خدمات سلامت:
رئیس سازمان نظام پزشکان خوزستان از ساماندهی نظارت بر فعالیت پزشکان خبر داد.دکتر بیژن کیخایی اظهارداشت: با توجه به مرحله سوم تحول ساماندهی نظام سلامت نظارت بر فعالیت پزشکان از 15 آبان سال جاری اجرایی خواهد شد. ساماندهی نظارت بر فعالیت پزشکان بیشتر به جهت تکیه بر اقتصاد درمان، اصلاح تعرفه ها و واقعی کردن تعرفه های درمان در بخش های خصوص و دولتی است.
رئیس سازمان نظام پزشکان خوزستان از ساماندهی نظارت بر فعالیت پزشکان خبر داد.

دکتر بیژن کیخایی  اظهارداشت: با توجه به مرحله سوم تحول ساماندهی نظام سلامت نظارت بر فعالیت پزشکان از 15 آبان سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی نظارت بر فعالیت پزشکان بیشتر به جهت تکیه بر اقتصاد درمان، اصلاح تعرفه ها و واقعی کردن تعرفه های درمان در بخش های خصوص و دولتی است.

رئیس سازمان نظام پزشکی خوزستان با اشاره به متفاوت بودن مبلغ دریافتی با عنوان زیرمیزی بین پزشکان، اضافه کرد: طبق آمار و اطلاعیه های دریافتی از سوی سازمان نظام پزشکی استان خوزستان نود و پنج درصد پزشکان استان زیر میزی دریافت نمی کنند.

کیخایی همچنین در مورد عدم توجه پزشکان به واقعی شدن تعرفه های پزشکان خوزستان اظهارداشت: در این خصوص سامانه 1690 از 16 آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس نظام پزشکی استان در مورد گزارش ثبت تخلف پزشک ، گفت: اگر شهروندی برای مثال در شهرستان ایذه با 1690 تماس بگیرد و از تعرفه های ناعادلانه اطلاع رسانی کند،این گزارش در سامانه شهرستان اهواز و تهران ثبت خواهد شد که با اعلام هزینه و نام پزشک به شکایت شهروند رسیدگی می شود.

 وی افزود: به پزشک ثبت شده در سامانه تذکر کتبی داده می شود و اگر همچنان به تخلف خود ادامه داد،ادامه فعالیت او مورد بررسی قرار می گیرد.

کیخائی ادامه داد: با این حال پزشک متخلفی که در بیمارستان کار می کرده از ادامه فعالیتش پس از انجام بررسی های لازم جلوگیری به عمل آمده و از رتبه بیمارستان محل خدمت وی نیز کاسته خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار