شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
شهردار اهواز:
شهردار اهواز با اعلام احداث کلانتری مخصوص شهرداری کلانشهر اهواز با همکاری نیروی انتظامی، گفت: برای نخستین‌بار در کلانشهر اهواز شاهد اجرای امور انتظامی و قضایی از طریق این کلانتری خواهیم بود.
سید خلف موسوی ظهر امروز در آئین آغاز مانور بزرگ مقابله با تخلفات شهری اظهار کرد: یکی از نشانه‌های یک شهر فرهنگی، درجه بالای نظم در آن شهر است؛ همانگونه که زمانی که وارد شهری می شویم ابتدا به نظم و انضباط شهر نگاه می‌کنیم، مولفه یک شهر خوب نظم آن است.

وی با بیان اینکه اگر واقعا شهر نظم داشته باشد، تاثیر این نظم در تمام بخش‌ها مشهود خواهد شد، افزود: اگر با کسبه غیرمجاز، تخریب اموال عمومی، تبدیل واحدهای مسکونی به تجاری، سد معابر و ساخت‌وسازهای غیر مجاز برخورد نشود، شهر بی‌نظم می‌شود و شهرداری وجود نخواهد داشت.

موسوی گفت: کار نیروهای اجرائیات شهرداری کلانشهر اهواز کاری حاکمیتی برای خدمت به شهر و شهروندان است و اگر با پدیده سد معبر  برخورد نشود اثر این اقدامات غیرقانونی ادامه خواهد یافت و موجب عدم توسعه و پیشرفت شهر و نظم شهری می‌شود.

شهردار اهواز ادامه داد: جلوگیری از بی‌قانونی موجب رشد روند اقتصادی، فرهنگی و توسعه شهری و جذب سرمایه‌گذاران در این بخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از آغاز این مانور تمرین و تحرک نیرو و ماشین‌آلات است، تصریح کرد: برای مقابله با بی‌قانونی در مناطق و حتی در سطح فرامنطقه‌ای آمادگی خود را سنجیده و با افرادی که حقوق بقیه شهروندان را زیر پا بگذارند، برخورد قانونی می‌شود.

موسوی یادآور شد: در کلانشهر اهواز ماهانه شاهد حدود 300 تخلف تصرف زمین، 600 تخلف سد معبر و 60 تخلف منجر به حادثه هستیم که نیروهای اجرائیات شهرداری اهواز، اجازه ترویج بی‌قانونی در نظم شهری را به کسی نمی‌دهد و با برخورد قاطع موجب نظم بخشیدن شهر می‌شود.

شهردار اهواز با بیان اینکه تخلفات شهری چهره شهر را نازیبا می‌کند خاطرنشان کرد: باید در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، با همتی مضاعف و جهادی شاهد شهری زیبا و با نظم و مقررات باشیم و برای استقبال از میهمانان نوروزی شهر را آراسته و زیبا کنیم تا این نظم و زیبایی مشاهده شود.

وی در پایان عنوان کرد: با همکاری نیروی انتظامی، کلانتری مخصوص شهرداری کلانشهر اهواز احداث شد و برای نخستین بار شاهد اجرای امور انتظامات و قضایی از طریق این کلانتری خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار