اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
رييس انجمن سازندگان تجهيزات نفت، گاز و پتروشيمي خوزستان با اشاره به برگزاري نمايشگاه تخصصي صنعت نفت استان در آذرماه امسال گفت: ‌اميدواريم اين نمايشگاه با محوريت توليدكنندگان باشد.

علي كراني اظهاركرد:‌ صنعتگران خوزستاني در زمينه نمايشگاه صنعت نفت دغدغه‌هايي دارند كه انتظار داريم مسوولان برگزاركننده يعني شركت مناطق نفت‌خيز جنوب و شركت ملي حفاري به آن توجه كنند.

وي افزود: انتظار ما اين است كه انجمن سازندگان به عنوان نماينده صنعتگران استان در جلسات هماهنگي قبل از برگزاري نمايشگاه حضور داشته باشد، يا حداقل از نظرات و پيشنهادات اين انجمن در جهت پيشبرد و بهتر شدن برگزاري نمايشگاه استفاده شود.

كراني تصريح‌كرد:‌ همچنين درخواست ما اين است كه در نمايشگاه امسال يك سالن يا سوله از نمايشگاه به صورت اختصاصي در اختيار صنعتگران استان قرار گيرد تا بتوان به صورت ويژه‌تر ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي صنعت استان را به نمايش گذاشت زيرا اين نمايشگاه ویترینی براي صنايع نفت استان محسوب مي‌شود.

رييس انجمن سازندگان تجهيزات نفت، گاز و پتروشيمي خوزستان عنوان‌كرد: تلاش ما اين است كه اين نمايشگاه پربارتر و بهتر برگزار شود و ظرفيت‌هاي صنعت استان به خوبي در معرض ديد قرار گيرد. اگر اين اختيار به انجمن داده شود و فضاي مناسبي از نمايشگاه به صنعتگران استان اختصاص يابد، مي‌توانيم از اين امكان به خوبي استفاده كنيم زيرا توانمندي و ظرفيت بالايي در استان وجود دارد.

وي گفت: متاسفانه همواره از لوگوي انجمن سازندگان نفت استان در بنرها و تبليغات نمايشگاهي و امور مختلف استفاده مي‌شود اما عملا انجمن به رسميت شناخته نمي‌شود و انتظار داريم به انجمن با جديت بیشتر نسبت به گذشته نگاه شود.

كراني در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه‌هاي كه بين انجمن سازندگان نفت خوزستان و ساير شركت‌هاي استان منعقد مي شود، خاطرنشان‌كرد: در سال‌هاي گذشته تفاهم‌نامه‌هاي همكاري با موضوعات خوبي بين ما و ساير بخش‌هاي استان منعقد شد اما متاسفانه هيچ‌كدام از اين تفاهم‌نامه‌ها اجرايي نشد و فقط روي كاغذ مانده است و اين تفاهم‌نامه‌های بدون اجرا عملا سودي براي صنعتگران استان نداشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار