اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان:
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: به منظور افزایش اشتغال افراد بومی ها، مراكز مشاوره شغلي و كاريابي هاي غيردولتي توسعه مي يابند.
هوشمند صفایی با اشاره به نقش مراكز مشاوره شغلي و كاريابي هاي غيردولتي در شناسايي فرصت هاي شغلي استان و تامين نيروي كار مورد نياز بنگاه هاي اقتصادي اظهار کرد:‌ مراكز كاريابي مي توانند نقش بسيار مهمي در به كارگماري نيروهاي بومي در واحدها و بنگاه هاي اقتصادي داشته باشند.

صفائي افزود: با توجه به بانك اطلاعاتي كارجويان كار ثبت نام شده در كاريابي ها، شركت ها و كارفرمايان به راحتي مي توانند نيروهاي ماهر و نيمه ماهر مورد نياز خود را در هر مقطع سني، تحصيلي و جنسيتي و با كم ترين هزينه تامين كنند.

وي با اشاره به رشد بيش از 40 درصدي فعاليت كاريابي ها در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته، بخشي از اين افزايش را ناشي از تاكيد استاندار و صدور بخشنامه لزوم خريد محصولات و خدمات داخلي استان دانست و اضافه كرد:‌ در صورت حمايت همه جانبه از اين طرح، ضمن كمك به فعال تر شدن بنگاه هاي اقتصادي، امكان توسعه واحدهاي صنعتي و توليدي و خدماتي و در نتيجه به كارگيري نيروي كار بيش تر فراهم مي شود.

صفائي كاهش هزينه ها را در توسعه كارگاه و افزايش امكان رقابت توليدكنندگان موثر دانست و گفت: به كارگيري نيروي مورد نياز از طريق كاريابي ها، با توجه به اعمال ماده 80 قانون برنامه پنجم توسعه باعث بخشودگي بيمه سهم كارفرما ناشي از به كارگيري نيروي جديد خواهد شد.

وي افزود: براي توسعه مراكز كاريابي ضمن حمايت از كاريابي هاي فعال، چندين تقاضاي جديد تاسيس كاريابي در دست بررسي است كه اميدواريم تا پايان امسال تعداد شش مركز ديگر به 34 مركز فعال فعلي افزوده تا امكان خدمات رساني بيش تر به شهروندان خوزستاني فراهم شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار