اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
خواجوی:
رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری سارقان به عنف در اهواز خبر داد و گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر همدستان نیز همچنان ادامه دارد.

حفیظ اله خواجوی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت به عنف در نقاط مختلف اهواز توسط راکبان یک دستگاه موتور سیکلت کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات گسترده خود را جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان افزود: با انجام تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه یکی از سارقان موتور سوار شناسایی و در ادامه با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به هشت فقره سرقت به عنف در شهر اهواز با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کرد.

خواجوی عنوان کرد: با شناسایی هویت متهم دیگر پرونده، وی نیز دستگیر و تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک تیغه چاقو از مخفیگاه متهم کشف شد. تحقیقات پلیس از متهمان برای کشف سایر سرقت های احتمالی و مشابه دیگر، کماکان ادامه دارد.

دستگیری سارقان کابل های برق در خرمشهر

رئیس پلیس آگاهی خوزستان خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل از شبکه های توزیع برق شهری خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سارقان در این خصوص دو سارق سابقه دار شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شدند.

خواجوی بیان کرد: در بازجویی های فنی که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خرمشهر صورت گرفت این سارقان در مجموع به 13 فقره سرقت سیم برق هوایی در شهرستان خرمشهر اعتراف کردند که با تشکیل پرونده و بازسازی صحنه سرقت به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان یادآور شد: با وقوع چند فقره سرقت منزل پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی که با همدستی یکدیگر به صورت شبکه ای اقدام به سرقت منزل می کردند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

خواجوی در پایان گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی های اولیه به 11 فقره سرقت از منزل اعتراف کردند. در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه سارقان تعداد زیادی لوازم منزل از قبیل رایانه، لپ تاپ، ال.سی.دی، دی.وی.دی، سینمای خانواده و غیره کشف شد. سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار