اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
پیگیری های مستمر واحد عملیات شرکت آبفا اهواز و تلاش شبانه روزی زحمتکشان این واحد در مناطق مختلف شهرستان اهواز و توابع آن امری غیرقابل چشم پوشی است.

گزارشات مردمی روزانه منجر به مراجعه اکیپ عملیاتی به مناطق اعلام شده جهت بررسی و اقدامات اصلاحی می شود.به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مدیر شبکه توزیع این شرکت اقدامات صورت گرفته در ماه های شهریور و مهر سال جاری را به شرح زیر اعلام داشت: در بخش تعمیرات شبکه آب، اقداماتی نظیر تعمیرات شبکه در کوی شهید محسن شهرستان کارون، خیابان موسی زاده-زویه روبروی کوی ملت، کیانپارس خیابان 17شرقی، امانیه خیابان سپهری، جاده اهواز- اندیمشک جنب پل، خیابان مهران کوچه جعفری –چهارراه زند، خیابان 12 سمت اتوبان آخر آسفالت و همچنین در منطقه عین دو صورت پذیرفت.

این گزارش حاکیست در خیابان های 18غربی بلوار جوادالائمه پادادشهر، حزبه زویه، 5 حصیرآباد، 2بهداشت کوی رمضان، نصرت گلستان، سه راهه خرمشهرورودی خیابان تراکتورسازی، مریم2 کوی فرهنگیان، شهرستان کارون بلوار نواب صفوی، پردیس گلبرگ یک و زویه نوراصلی در بخش اتصال و توسعه شبکه اقدامات لازم انجام گردیده است.

شستشوی شبکه نیز در خیابان گل ختمی کوی فرهنگیان یک و همچنین کوچه دورقی واقع در خیابان سی متری انجام شد.

نصب دو سیفون 160م.م و 200م.م و تعمیر شکستگی به ترتیب در مناطق کوی جمهوری خیابان کرمی خراط و سپیدار خیابان 11 ، و تعویض سیفون در خیابان فردوس زیتون کارمندی و نیز تعویض شیر خط 100م.م و 200م.م نیز بترتیب در خیابان مختاری واقع در کمپلوی جنوبی و سپیدارمنازل 224 دستگاه بنیاد مسکن خ اصلی اجرا گردیدند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
comment
0
0
comment با سلام
سر ریز فاضلاب در تمام شهر قابل مشاهده است طوری که علاوه زشتی منظر شهر بهداشت عمومی مردم شهر اهواز در خطر است. بیش یک هفته سرریز فاضلاب در فاز سوم خیابان یک غربی هر روزه اتفاق می افت و با توجه به تماس های مکرر هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
comment
0
0
comment تمام شهر را فاضلاب فرا گرفته است و آقایان از فعالیت هایشان می گویند بسیار جای تاسف دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار