شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
نماينده خوزستان در شوراي مركزي خانه كشاورز:
نماينده خوزستان در شوراي مركزي خانه كشاورز با اشاره به آغاز كشت پاييزه در مزارع استان گفت: در حالي كه سازمان آب و برق چندي پيش در كارگروه تامين آب كشاورزي استانداري نسبت به تامين 80 درصد آب مورد نياز مزارع حوزه كرخه و مارون تعهد داده بود اما جديدا اعلام كرده كه تامين اين ميزان آب از سوي سازمان آب و برق امكانپذير نيست.
سيد فاضل شرفي افزود: ظاهرا سازمان آب و برق تنها مي خواهد 50 درصد آب كشاورزان اين دو مسير را تامين كند كه با اين شرايط، كشاورزي عملا دچار ضرر و زيان سنگين خواهد و هر لحظه اي كه از كشت پاييزه مي گذرد، ميزان خسارت، سنگينتر و غيرقابل جبران خواهد بود.
وي از سازمان آب و برق خواست هر چه سريعتر از مصوبه كارگروه استانداري تمكين كرده و به تعهدات خود مبني بر تامين 80 درصد آب مزارع مسير كرخه و مارون عمل كند.
وي گفت: در صورت بروز خسارت ناشي از عدم تامين بموقع آب كشت پاييزه، سازمان آب و برق بايد پاسخگوي خسارت كشاورزان باشد.
نماينده خوزستان در شوراي مركزي خانه كشاورز هشدار داد: در صورتي كه سازمان آب و برق به مصوبات خود در خصوص ميزان تامين آب عمل نكند احتمال بروز برخي تجمعات كشاورزان در مركز استان وجود دارد.
شرفي افزود: از استانداري نيز اين انتظار را داريم كه در اجرايي نمودن مصوبات خود كه سازمان هاي ذيربط هم در كارگروه هاي آن حضور دارند جديت بيشتري به خرج بدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار