اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
نویسنده: حسین عبدالعزیزی
کارگاه آموزشی تدوین دارونامه (فارماکوپه) بیمارستانی با حضور دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو، معاونان غذا و دارو، روسای بیمارستان ها، دبیران کمیته دارو و تجهیزات پزشکی و مسوولان فنی دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول، بهبهان و لرستان، 22 آبان ماه سال جاری در سالن شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی این دانشگاه با اعلام این خبر،گفت : یکی از زیرساخت های اساسی برای اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت، تدوین دارونامه (فارماکوپه) بیمارستانی و تعهد به اجرای آن از مهمترین اهداف تشکیل این کارگاه است.
وی افزود: از این رو سازمان غذا و دارو پس از تشکیل کمیته راهبردی، تدوین دارونامه ( فارماکوپه) بیمارستانی و برگزاری جلسات فشرده اعضای هیت علمی دانشگاه های علوم پزشکی، برنامه آموزشی یکروزه تدوین این دارونامه را به منظور یکپارچه سازی محتوایی در تمام کشور طراحی و تدوین کرده است.
مخمل زاده همچنین الزامات طرح تحول نظام سلامت در مدیریت دارو، تجهیزات پزشکی و تشکیل کمیته درمان و دارونامه (فارماکوپه) را از دیگر برنامه های این کارگاه برشمرد و افزود: این کارگاه برای اولین بار با محوریت و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار