اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
جانشین فرمانده سپاه پاسداران هندیجان:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با همکاری آموزش و پرورش هندیجان 500 نفر از دانش آموزان به اردوی دو روزه راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شدند.
حسین خنافره جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان هندیجان در ادامه افزود: این اردو که با همکاری آموزش و پرورش هندیجان دانش آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه،اروندکنار و عملیات والفجر 8 بازدید می کنندو این اردوها با هدف آشنا نمودن جوانان و نوجوانان به فلسفه ی جهاد در راه خدا و تجدید خاطرات حماسه های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن نام شهداء و تبیین عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعزام شدند.
حسین خنافره بیان داشت: از دیگر اهداف این اردو افزایش خود باوری و اعتماد بنفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان با استفاده از الگوهای دفاع مقدس و با توجه به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا با آشنا نمودن جوانان با دوران دفاع مقدس این برنامه برگزار شد.
وی عنوان کرد: برنامه های مختلفی از جمله بازدید از یادمان ها، مسابقات فرهنگی، رزمایش رزمی فرهنگی، و روایت گری توسط راویان دفاع مقدس و استفاده از روحانیون از بیانات آنها در کاروان می باشد.
خنافره تصریح کرد: با بررسی دل نوشته ها و خاطرات دانش آموزان و همچنین استقبال بسیار زیاد از این اردوها، لذا در این راستا سپاه پاسداران هندیجان امسال تصمیم گرفت که آمار اعزام ،بیشتر از سالها گذشته به مناطق عملیاتی اعزام شوند .
وی در پایان گفت: با توجه به نزدیکی ماه عزاداری محرم الحرام مراسمی در این خصوص نیز جهت بدرقه دانش آموزان با حضور مسئولین و اولیاء قبل اعزام انجام گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار