شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
معاون روابط بین‌الملل دانشگاه تکنیک مونتان اتریش به همراه رئیس و اعضا دپارتمان مهندسی نفت این دانشگاه روز چهارشبه (٢١ آبان) از دانشکده نفت اهواز بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، این هیئت با توجه به انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری میان دو دانشگاه در نشست با رئیس دانشگاه صنعت نفت، رئیس و معاونان دانشکده نفت اهواز و رؤسای دانشکده های نفت تهران و محمود آباد پیرامون توسعه روابط  علمی آموزشی به تبادل نظر پرداختند.

این تفاهمنامه روز دوشنبه میان سید رضا شادی زاده مسئول هماهنگی های بین المللی دانشگاه صنعت نفت و دکتر موزر (Dr.m.p.moser) معاون ارتباطات بین الملل دانشگاه تکنیک مونتان اتریش امضا شد و دو طرف برای توسعه سطح ارتباطات علمی و پژوهشی اظهار امیدواری کردند.

هیئت اتریشی همچنین از بخشهای مختلف دانشکده نفت اهواز، امکانات آموزشی و پژوهشی آن و مرکز تحقیقات دانشگاه صنعت نفت که مستقر در این دانشکده است، بازدید کردند.

پیش از این دکتر موزر در نشست مشترک با رئیس و معاونان دانشگاه صنعت نفت که با حضور سفیر اتریش در مرکز تحقیقات دانشکده نفت تهران برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه تکنیک مونتان اتریش از هرگونه همکاری با دانشگاه صنعت نفت بویژه در حوزه مهندسی نفت استقبال می کند.

 وی با تشریح توانمندیها و قابلیتهای دانشگاه تکنیک مونتان به عنوان یکی از بهترین دانشگاه ها در سطح اروپا، افزود: دانشگاه صنعت نفت از برترین دانشگاه های فعال در حوزه نفت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار