اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه خطوط قرمز مجلس مشخص است و به آشتیانی رای مثبت نخواهد داد گفت: به دولت سفارش می‌کنیم فرد معتدلی را به مجلس معرفی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره وزیر پیشنهادی علوم از سوی رئیس جمهور با بیان اینکه ما با صراحت اعلام می‌کنیم که خط قرمز مجلس در دوره نهم در مباحث مختلفی بیان و تعریف شده است، اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین این خطوط قرمز مسئله فتنه بوده که عوامل، محتوا و اهداف فتنه از جمله این چارچوب‌هاست.

وی ادامه داد: مجلس به هیچ عنوان زیر بار کسی که در متن، حاشیه یا موید فتنه بوده است، نخواهد رفت بنابراین مجلس محکم پای این مسئله خواهد ایستاد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس علت ایستادگی و حفظ این خط را پیروی از ولایت دانست و عنوان کرد: این مقاومت به این معناست که فرمایش مقام معظم رهبری نباید روی زمین بماند.

سالک ادامه داد: خط قرمز ما التزام عملی به ولایت است نه التزام لفظی چراکه عمل به فرمایشات رهبری امری ضروری است.

وی با اشاره به وزیر پیشنهادی علوم در روزهای اخیر به مجلس شورای اسلام گفت: مجلس با فرجی‌دانا از حیث علمی، مباحث علمی و حتی مدیریتی مشکلی نداشت اما وی تیمی را به وزارت وارد کرد که تماما از فتنه‌گران بودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن یادآوری تذکراتی در جلسات متعدد و مکرر پیرامون این مسئله به وی عنوان کرد: فرجی‌دانا در شب استیضاح خود اعلام به استعفای دو تن از معاونان خود کرد که در حقیقت زمان برای این اقدام گذشته بود.

وی تصریح کرد: پس از معرفی سه تن از وزرای پیشنهادی و عدم رای اعتماد مجلس به آن‌ها آشتیانی هم که برای این سمت معرفی شده حضور پررنگ‌تری در فتنه داشته است.

سالک با اشاره به اینکه خط قرمز مجلس روشن است و به آشتیانی رای نخواهد داد، گفت: به دولت هم سفارش می‌کنیم فرد معتدلی را به مجلس معرفی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شخصیت‌های علمی و مدیر در کشور فراوان هستند و قطعا باید فردی متناسب با این جایگاه و معتدل در این منصب معرفی شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار