اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
دکتر دیناروند گفت:تاسیس داروخانه منوط به کسب حداقل امتیاز مورد نیاز با رعایت حدنصاب جمعیتی، میزان فاصله و سایر ضوابط مربوطه است.
دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو در حاشیه کارگاه آموزشی تدوین دارونامه بیمارستانی که در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد بود در پاسخ به مباحث مطرح شده درباره تاسیس داروخانه های زنجیره ای در شبکه های اجتماعی گفت : سیاست سازمان غذا و دارو با توجه به مقررات و ضوابط حاکم بر نحوه تاسیس داروخانه ها در کشور تغییری نداشته و همچون گذشته تاسیس داروخانه منوط به کسب حداقل امتیاز مورد نیاز با رعایت حدنصاب جمعیتی، میزان فاصله و سایر ضوابط مربوطه است.
وی با بیان اینکه برنامه ای برای تغییر و تحول در این زمینه نداریم، افزو: داروخانه ها می توانند با تاسیس شرکت تعاونی شبکه زنجیره داروخانه تاسیس کنند.
دیناروند تأکید کرد: هنوز ضوابط مربوط به تأسیس شرکت های تعاونی مذکور تنظیم نشده است، اما چنانچه همکاران داروساز و انجمن داروسازان پیشنهادی داشته باشند آماده دریافت نظرات همکاران هستیم.
وی در پایان تصریح کرد: سیاست سازمان غذا و دارو برای تأسیس داروخانه های زنجیره ای تغییر نمی کند و اخبار و شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی کذب محض است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار