شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
ساخت 6 پروژه بيمارستاني در استان خوزستان
ميزان پيشرفت فيزيكي پروژه ساخت بيمارستان 219 تختي اطفال اهواز به 25 درصد رسيده و براي تكميل آن به بيش از 54 ميليارد و 800 ميليون تومان اعتبار ديگر نياز است.
مجري طرح هاي ملي مناطق 2 و 6 سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به احداث 6 پروژه بيمارستاني در استان خوزستان ، از تحويل موقت بيمارستان 213 تختي مسجد سليمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي راه و شهرسازی خوزستان ، داريوش مجتبائي با اعلام اين خبر گفت: بيمارستان 213 تختي مسجد سليمان در زميني به مساحت 34هزار مترمربع احداث و براي تجهيز، تحويل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي شده است.

وي با اشاره به اينكه در بيمارستان مسجد سليمان فضاي لازم براي 6 اتاق عمل ، 24 تخت CCU و ICU ، 18 تخت اورژانس و 11 تخت NICU پيش بيني شده است ، اظهار داشت: براي ساخت اين بيمارستان در مجموع 40 ميليارد و 835 ميلون تومان اعتبار هزينه شده است.

مجري طرح هاي ملي مناطق 2 و 6 سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي به وضعيت ساير پروژه هاي بيمارستاني اين سازمان در استان خوزستان اشاره كرد و افزود: ميزان پيشرفت فيزيكي پروژه ساخت بيمارستان 219 تختي اطفال اهواز به 25 درصد رسيده و براي تكميل آن به بيش از 54 ميليارد و 800 ميليون تومان اعتبار ديگر نياز است.

وي با اعلام اينكه تاكنون براي ساخت بيمارستان 206 تختي شوش، يك ميليارد و 899 ميليون تومان اعتبار هزينه شده است ، ادامه داد : اين پروژه داراي 13 درصد پيشرفت فيزيكي است و براي تكميل به بيش از 63 ميليارد و 352 ميليون تومان اعتبار نياز دارد.

مجتبائي به پيشرفت فيزيكي 35 درصدي پروژه ساخت بيمارستان 110 تختي سوانح و سوختگي اهواز نيز اشاره كرد و گفت: براي ساخت اين بيمارستان در زميني به مسحت 40 هزار مترمربع با 6 اتاق عمل ، در مجموع 70 ميليارد تومان هزينه خواهد شد.

وي ميزان پيشرفت فيزيكي بيمارستان 197 تختي شوشتر را 14 درصد اعلام كرد و افزود:اين بيمارستان در يك بلوك 7 طبقه در زميني به مساحت 30 هزار مترمربع درحال احداث است و درصورت تأمين اعتبار مورد نياز ، در سال 97 به بهره برداري مي رسد.

مجري طرح هاي ملي مناطق 2 و 6 سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي تصريح كرد: تاكنون در پروژه ساخت بيمارستان 254 تختي رازي اهواز نيز بيش از 4 ميليارد تومان هزينه شده است و در مجموع 86 ميليارد 768 ميليارد تومان اعتبار براي آن هزينه خواهد شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
comment
0
0
comment از بیمارستان امیرکبیر اهواز چه خبر؟ چرا کسی از طولانی شدن روند ساخت این بیمارستان حرفی نمیزنه؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار