اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
آیت‌الله حیدری:
امام جمعه موقت اهواز گفت: شهرداری اهواز در زمینه فعالیت‌های فرهنگی بهتر از این می‌توانست کار کند و با مشورت با متخصصان، از نظرات آنها در این زمینه بهره‌مند شود.
آیت‌الله محسن حیدری اظهار کرد: کارهایی که شهرداری اهواز در زمینه‌های فرهنگی انجام داده است تقریبا خوب بوده است اما مجال کار بیشتر در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: شهرداری کلانشهر اهواز در ایام فاطمیه و محرم کارهای خوبی در بین‌الحرمین انجام دادند اما با هم‌فکری و مشورت با متخصصان می‌توانند اقدامات مؤثرتری داشته باشند.

حیدری گفت: در خصوص کارهای فرهنگی در زمینه‌های اجتماعی، دینی و سبک زندگی شهروندی امکان کار بسیار است و شهرداری می‌تواند در این موارد به نحو بهتری عمل کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم فعالیت شهرداری در مسائل کتاب‌ و کتابخوانی و گسترش کارها در این زمینه، تصریح کرد: از شهرداری اهواز در این زمینه اقداماتی ندیده‌ام و نمی‌توان ندیده در این خصوص اظهار نظر کرد.

باید کار در زمینه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رسیدگی به امور کتابخانه‌ها در برنامه کار شهرداری باشد و در این خصوص به شکل مؤثری عمل کند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
پسر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
comment
0
1
comment در مسائل عمرانی هم سلیقه ای و حزبی عمل نکنند ...
comment
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
comment
0
0
comment احسنت بر حاج آقا، چندین ساله این بزرگواران توصیه و تاکیداتی بر دغدغه مردم دارند ولی شهرداری کاری انجام نمی دهد. اگر چند سالن برای جشن ازدواج جوانان و تسهیل در مخارج ازدواج آنها فراهم کنند هم دعای خیری برای خود ذخیره کرده اند و هم موجب اعتماد مردم به شهرداری می شوند.یکی از راه های جلوگیری از فساد در جامعه فراهم یا تسهیل نمودن شرایط ازدواج است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار