شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
مسوول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از كاهش5 درصدي تصادفات در 7 ماهه نخست سالجاري خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خوزستان، زینب اورکی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، آمار تصادفات در محورهای ارتباطی این استان به نسبت سال قبل 5درصد كاهش داشته است.
وي افزود: از این تعداد 296فقره فوتي مربوط به راه های اصلی بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال شش درصد کاهش دارد.
وی با اشاره به فوت 373 نفر بر اثر وقوع این سوانح در محورهای اصلی با استناد به آمار پزشکی قانونی اضافه کرد: تعداد افراد فوت شده در هفت ماهه امسال نسبت به 400فوتی پارسال هفت درصد کاهش نشان می دهد.
اورکی تعداد مجروحان این سوانح را 860نفر اعلام کرد و گفت: در راه های روستایی هم از ابتدای امسال تا پایان مهر 19فقره تصادف منجر به فوت رخ داده که تعداد آنها 32درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دارد.
وی تعداد فوت شدگان سوانح رانندگی در راه های روستایی خوزستان را 23نفر اعلام کرد که نسبت به 32 نفر فوتی مدت مشابه پارسال با کاهش 28درصدی روبه روست.
اورکی همچنین تعداد افراد مجروح شده امسال در سوانح راه روستایی استان را 82نفر اعلام کرد.
وي ادامه داد: كه اين آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل 9 درصد كاهش را نشان مي دهد. 
اوركي تصريح كرد: مجموع تصادفات در راههاي اصلي در سال گذشته 3 هزار و 733 فقره بوده كه در 7 ماهه نخست سال به 3 هزار و 544 فقره رسيده كه اين مهم 5 در صد كاهش را نشان مي دهد.
مسوول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: مجموع تصادفات در راههاي روستايي در سال گذشته 336 فقره بوده كه در 7 ماهه نخست سال با 6 درصد كاهش به 315 فقره رسيده است.
خوزستان با برخورداری از پنج هزار و 150 کیلومتر جاده ارتباطی و 11 هزار کیلومتر راه روستایی از نظر طول راه ها رتبه پنجم کشور را داراست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار