اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
امام جمعه هندیجان:
امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: ایران در کمتر از 3 سال توانست R Q 170 را بومی کند و در پایان سال هم 4 فروند از این پهپادها تولید می کند و این توانمندی را به رخ جهانیان کشید.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور در ادامه خطبه های خود افزود: ایران توانست در کمتر از3 سال پس از شکار RQ170 آمریکایی این نوع هواپیمای بدون سرنشین را بومی کند،هنگامی که پنتاگون فیلم پرواز این پهپاد را از رسانه ها دید تعجب کرده که ایران چگونه به فناوری و اطلاعات این هواپیما دست پیدا کرده و آن را شکار کند و سالم به زمین بنشاند و این غنیمت بزرگی بود که توانستیم از آمریکا بگیریم .
شمیل پور تصریح کرد: رسانه های غربی ابتدا منکر آن شدندو سعی کردند آن را مخفی کنند و آن را موضوعی دروغ دانستند که ایران توانایی دستیابی به اینگونه فناوری هواپیمایی بدون سرنشین را ندارد ابتدا سعی کردند آن را مخفی کنند ولی همه کشورها متوجه شدند که شکار این هواپیما حقیقت دارد اما بعد از آن ادعا کردند که جمهوری اسلامی ایران نمی تواند از فناوری آن استفاده و آن را رمز گشایی کند ولی همه شاهد بودیم که ایران نه شبیه آن ،بلکه توانسته بهتر از آن را بسازد که هم سوخت کمتری مصرف می کند و سرعت بالاتری دارد و علاوه بر آن کم حجم تر و از فلز ساخته نشده است.
وی عنوان کرد: سردار حاجی زاده در سخنان خود گفته بود که اگر تمام تحریم های ایران را بردارید شاید ما یک فروند از این هواپیمارا به شما بدهیم و البته هواپیماهای ما با کیفیت تر ازپهپادهای شما می باشد. 
خطیب نماز جمعه هندیجان اظهار کرد: ما خدا ر ا شاکریم که ایران توانسته اینگونه پهپادها را در کمتر3 سال بومی کند که حتی از پهپادهای آمریکایی هم پیشرفته تر است، و ما شاهد بودیم که اوباما بعد از شنیدن این خبر تحریم ها را علیه ایران تمدید کرده ولی اینها نمی دانند که ایران به فناوری هایی بسیار بزرگی مانند موشک های بالستیک تولید کشور ایران و یا موشک سجیل که می تواند در عرض 5 دقیقه از تهران، اسرائیل را با خاک یکسان بکند.
شمیل پور تأکید کرد: در مذاکراتی که چند روز در عمان برگزار شد احتمال دارد که در مذاکرات بعدی به نتایجی خوبی برسند و البته شرق و غرب هم آرزو دارد که ایران در مذاکرت ا 1+5 به یک نتیجه خوبی برسد.
امام جمعه شهرستان هندیجان بیان کرد: در 29 و 30 آبان ماه رزمایش بسیج ناحیه هندیجان را در پیش رو داریم که در ایران رزمایش ها واقعاً اهمیت ویژه ای دارند و همیشه به طور مداوم باید اینگونه رزمایش ها برگزار شوند و این توانایی های ما و فرزندان مارا نشان می دهد و از مسئولین امر می خواهم که در این رزمایش ها مردم را هم شرکت بدهید ،من از فرماندهی و پرسنل سپاه پاسداران هندیجان برای همه تلاش هایی که انجام می دهند تقدیر و تشکر می کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار