اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۷۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
 استاندار خوزستان در مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه استان حمایت تمام قد خود را نسبت به خودروهای پلاک اروند ابراز داشت. به گزارش خبرنگار ذره بین، نماینده عالی دولت در خوزستان معتقد است تصمیم گیری ها در خصوص منافع اقتصادی استان باید شجاعانه باشد که خودروهای پلاک اروند و افتتاح بندر شادگان از جمله این تصمیمات بوده است.

دکتر مقتدایی این را هم گفت که اقشار متوسط به بالا توان خرید این خودروها را دارند که درآمد حاصل از ترخیص  آن نیز در منطقه آزاد و برای مردم خرمشهر و آبادان می باشد. این در حالی است که خرمشهری ها و آبادانی ها در جنگ جان و مال خود  را به مردم کشور هدیه کردند، امروز مردم با خرید این خودروها درآمد ناشی از ترخیص آن که بالغ بر 13 تا 15 میلیون تومان می باشد را هدیه می کنند. بنابراین با این طرح تا کنون دست کم 100 میلیارد تومان پول وارد این منطقه شده است. 

مقتدایی این را هم اشاره داشت که اکنون نوبت مردم است تا نسبت به خرج این درآمدها در منطقه آزاد و خرمشهر و آبادان اقدام نمایند. در واقع این حکم پدری را دارد که برای خانواده کار می کند و پول درمی آورد و پس از آن عیال و فرزندان برای چگونگی خرج آن تصمیم می گیرند. استاندار خوزستان همچنین از خرید 2 خودروی پلاک اروند برای خود و پسرش خبر داد و گفت محض اطلاع باید بگویم من یک خودری جیپ آمریکایی خریداری کرده ام بنابراین هیچ نگرانی وجود ندارد و برای خرید آن اقدام کنید. در این لحظه حضار به وجد آمده و برای  استاندار دست زدند.

در اين مراسم با حضور استاندار و رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شركت‌هاي فولاد خوزستان، گروه ملي صنعتي فولاد ايران، شركت پتروشمي مارون، كارخانه سيمان خوزستان، شركت سيمان بهبهان، شركت شير پاستوريزه پگاه خوزستان، مجتمع توليد كربورسيليسيم و اكسيدآلومينيوم آبادان، شركت نان‌آوران نگين پارس، شركت صادراتي خرماي ساير، شركت تعاوني مرزنشينان موج دريا شادگان، بازرگاني بين‌المللي موسي‌پور، بازرگاني سرادي‌پور، بازرگاني سالمي، بارزگاني خنفري و بارزگاني چلداوي به عنوان صادركنندگان برتر استان تجليل شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
comment
3
8
comment بنازمت مرد باغيرت
اميد همه ما توئي
comment
آذرخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
comment
4
5
comment درود بر استاندار محبوب ومردمي.ازشما حمايت مي كنيم چون منتخب دولت تدبير هستيد.نگران تندروها نباشيد كه ديگر جايي بين مردم ندارند.
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
comment
1
5
comment واقعا هنر کردی!!!!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
comment
0
2
comment !!!!!!!
comment
مهرافرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
2
4
comment امیدوارم همیشه در دفاع از مردم مظلوم خوزستان موفق باشید!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
1
0
comment اولا تعداد اتومبیلهای اروندی "خارج شده از منطقه اروند" کاملا مشخص است و آمارش را شوشان میتواند از گمرک و منطقه بگیرد. آنهم طی سال جاری. ثانیا مبلغی که بابت هر اتومبیل به منطقه میرسد برای هر اتومبیل متفاوت است و بطور میانگین نصف مبلغ اعلام شده ی استاندار محترم است. ثالثا اگر چنین محاسبه ای را انجام دهید به عددی کمتر از 30میلیارد تومان میرسید. رابعا فقط "عدد سازی" دولت .... بد نبود بلکه "عدد سازی...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار