اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشوردر بازدید از شوشان:
سازمان تامین اجتماعی کشور حدود 40 میلیون بیمه شده را تحت پوشش قرار دارد.
شوشان -علیرضا عبدالله نژاد :

امیرعباس تقی پور مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور  مهمان پایگاه خبری شوشان و روزنامه فرهنگ جنوب بود. رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور را در این بازدید علی ترکاشوند مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان ، زلقی مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی خوزستان به اتقاق سه تن از کارشناسان روابط عمومی تامین اجتماعی کشور همراهی می کردند.

 به گزارش شوشان؛ مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور در این دیدار با اشاره به نقش رسانه های محلی در عرصه اطلاع رسانی کشور گفت: نشریات استانی مکمل نشریات سراسری هستند. تقی پور به رویکرد روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در سیاست های رسانه ای خود به کارکرد نشریات محلی واقف است و به نقش ممتاز آنان در آگاهی بخشی جامعه باور دارد.

مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور بیان داشت: کارکرد نشریات محلی با مطالبات مردم حوزه خود عجین شده است و می توان با مطالعه نشریات محلی نسبت به آخرین مطالبات مردم همان استان آگاهی پیدا کرد.

تقی پور ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی از پتانسیل رسانه های محلی برای برقراری ارتباط با مخاطبان محلی نیاز دارد.وی یادآورشد: در دنیای امروز زندگی بدون رسانه  مفهوم ندارد و قابل تصور نیست. 

وی با اشاره به عناوین روزنامه فرهنگ جنوب از این نشریه به عنوان یکی از روزنامه های حرفه ای در جنوب و جنوب غرب ایران اشاره کرد و گفت: برخی از تیترهای روزنامه فرهنگ جوب مرا به وجد می آورد.

تقی پور خاطرنشان کرد: روزنامه فرهنگ جنوب می تواند نقش آموزنده ای برای سایر نشریات منطقه ای داشته باشد.
مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: انتشار تحلیل ها و آخرین نقطه نظرات نخبگان در روزنامه فرهنگ جنوب بسیار مهم و با اهمیت است.
این کارشناس رسانه ای ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی کشور حدود 40 میلیون بیمه شده را تحت پوشش قرار دارد. به طوری که این سازمان به تنهایی بار چند وزارتخانه را به دوش می گیرد. 

تقی پور تصریح کرد: حجم کارکرد و ماموریت های سازمان تامین اجتماعی کشور نشان می دهد که می بایست در جهت اطلاع رسانی عملکرد خود گام های بلند و اساسی بردارد و در این زمینه سیاست های مدونی تدوین شده است.

مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور بیان داشت: این سازمان از مجموع تعامل سه جانبه کارفرما، دولت و سازمان تامین اجتماعی تشکیل شده است. سازمان تامین اجتماعی تنها سازمانی است که در استان ها دارای دو مجموعه مدیریتی است . اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی به صورت مدیریت مجزا در استان های کشور فعال هستند.

تقی پور به حاشیه های سازمان تامین اجتماعی کشور در دولت گذشته اشاره کرد و گفت:تمام تلاش سازمان تامین اجتماعی کشور برگرداندن این سازمان به انجام وظایف و ماموریت های ذاتی خود است. 

مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در دولت گذشته سازمان تامین اجتماعی کشور وارد حاشیه هایی شده که این سازمان و کارکنان آن را دچار آسیب های جدی کرد.

تقی پور ادامه داد: در دولت گذشته تعلق خاطر سازمانی سازمان تامین اجتماعی کشور به زیر سوال رفت.مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشورگفت:60 درصد از مستمری بگیران این سازمان حداقل بگیر هستند انتشار کوچکترین اخبار منفی از این سازمان آنها را دچار یاس و ناامیدی می کند و دلشان را می لرزاند.

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ادامه داد: تامین امنیت روانی ، درمانی و معیشتی ممشمولین این سازمان از وظایف مهم و حیاتی است که نباید هیچگونه خدشه ای به آن وارد شود.
تقی پور تصریح کرد: تامین رفاه اجتماعی شهروندان مهمترین عامل توسعه در کشور است. سازمان تامین اجتماعی کشور سعی دارد با استفاده از تمام ظرفیت های خود برای بازگشت به مسیر اصلی فعالیت ها و فلسفه تشکیل آن خواهد کرد.
مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت:  سازمان تامین اجتماعی کشور یک چهارم بودجه کشور را از محل منابع غیر دولتی تامین می کند.اتکا سازمان تامین اجتماعی کشور به درآمدهای خود است. 
این سازمان از هیچگونه اعتبار دولتی برخوددار نیست.اگر حقوق مستمری بگیران یک روز به تعویق بیفتد پیامدهای منفی اجتماعی را به دنبال دارد. تقی پور ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی ، تعامل حداکثری و استفاده از نظرات ، انتقادات و پیشنهادات اهالی رسانه جزو اولویت های مهم روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور است. 

مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور در پایان به موضوع  استقلال رسانه ای اشاره کرد و گفت: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور به استقلال فکری و دیدگاهی رسانه ها باور دارد و تعامل و برقراری روابط دوجانبه با رسانه ها را با حفظ احترام به استقلال رسانه ها دنبال خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار شوشان ؛ در این دیدار امیدحلالی مدیرمسئول روزنامه فرهنگ جنوب، راوی ملت  و پایگاه خبری شوشان توضیحاتی در خصوص فعالیت رسانه ای این سه نشریه و سایت خبری  ارائه کرد. 






comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
comment
0
0
comment به جای کارکرد نشریات اندکی به حق الناس توجه کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار