اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان از ورود یک سامانه بارش‌زا از روز جمعه به استان خبر داد.

علی‌رضا غلام‌پور اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، استقرار امواج پایدار در لایه میانی جو و تقویت زبانه پرفشار در سطح زمین را نشان می‌دهد. جهت باد نیز شمالی است و این وضعیت تا آخر این هفته ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از اواخر روز جمعه با ورود یک سامانه بارش‌زای قوی،‌ انتظار بارش‌های قابل ملاحظه در استان داریم که تا روز یکشنبه، در منطقه تداوم خواهد داشت.

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: بر همین اساس در 24 ساعت آینده، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با غبار محلی و توام با وزش باد قابل ملاحظه به ویژه در سواحل جنوبی و در پاره‌ای از نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

غلام‌پور افزود: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 27 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 6 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند. بیشینه دمای هوای امروز اهواز به 26 و کمینه دمای فردا صبح حداقل به 12 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، هندیجان با 13.9 میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی را در خوزستان داشته است. همچنین میزان بارندگی در آغاجاری 6.5 میلی‌متر، ماهشهر 4.8، آبادان 3.1، دزفول 2.6، بهبهان 2.5، اندیمشک 1.9، دهدز 1.8، رامهرمز 1.2 و مسجدسلیمان و شوش یک میلی‌متر گزارش شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار