شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۳

 

شوشان : همزمان با سی مین سالگرد آزاد سازی خرمشهر نمایشگاهی با همین مضمون در ورودی آرامستان شهدا در اهواز بر پا شد .

این نمایشگاه که توسط سازمان آرامستانها در ورودی باب الشهدا بهشت آباد بر پا شد همراه با صحنه سازی ها ،ارائه کتب ،پخش فیلم و معرفی چند شهید روز پنج شنبه به کار خود پایان داد.

مدیر سازمان آرامستانهای اهواز در گفتگوی خود با خبرنگار شوشان گفت : به مناسبت سی مین سالگرد آزاد سازی خرمشهر نمایشگاهی به منظور احیا فرهنگ ایثار و تجلیل از مقام شامخ شهدا در سوم و چهارم خرداد برپا کردیم.

سعید علی پور در ادامه از فعالیت های انجام گرفته در سازمان آرامستانها گفت :ساماندهی کلیه قبور در سطح شهر اهواز را در پی گرفته ایم و با رایزنی های صورت گرفته از مسولین آن آرامستانها توانسته ایم هم اینک ضمن دعوت از آنان جهت تغسیل و تدفین و شناسنامه ای کردن متوفیان این آرامستانها وارد عمل بشویم.

وی از دیگر فعالیت های سازمان آرامستانها این گونه یاد کرد :برپایی مراسم بزرگداشت مقام زن به مناسبت هفته زن و سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و اهدای جوایز به بانوان سازمان ،نورپردازی بهشت آباد اهواز در شب و قرار دادن 80 پروژکتور 400 وات ،اقدامات اولیه جهت برپایی ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی ،نام گذاری سر در های قبرستان و ورودی های مختلف ،برپایی دعای کمیل در روزهای 5 شنبه .

علی پور براهمیت مسائل فرهنگی تاکید ویژه ای نمود و گفت : روزانه به طور متوسط 5 و یا 6 نفر در اینجا به خاک سپرده می شود و در روزهای پنج شنبه و جمعه قریب به 2 تا 3 هزار نفر به بهشت آباد می آیند که این خود نیازمند بستر سازی مناسب فرهنگی است که میبایست با کمک ستاد تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم فرهنگ شهادت ،عفاف و حجاب و پاسخگویی به سوالات شرعی را در اولویت کار خود قرار دهیم.

علی پور در پایان ضمن تشکر از ستاد راهیان نور جهت همکاری با برپایی نمایشگاه عنوان کرد :قرار دادن چندین آب سرد کن در بین قطعات با همکاری مردم صورت گرفته که هم اینک نیز اگر فردی تمایل داشته باشد می تواند با مشورت ما در محل دلخواه خود آب سرد کن نصب کند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار