اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
رييس شوراي شهرستان اهواز:
شوشان – اميد فراز: رييس شوراي شهرستان اهواز گفت: روستاي بُرومي با جمعيتي بالغ بر 5 هزار نفر كه در ورودي شرقي شهر اهواز واقع شده بدليل محاصره شدن توسط حدود 600 كارخانه و شركت با ناهنجاري هاي زيادي روبروست و باعث شده تا محروميت در اين روستا موج بزند.
جواد كاظم نسب الباجي افزود: محاصره شدن روستاي بُرومي در بين كارخانجات و كارگاه هاي توليدي، خدماتي و صنعتي مانند شركت نفت، شركت حفاري، كارخانه آسفالت سازي، شركت بازيافت زباله، پادگان هاي نظامي و بيش از 50 حلقه نفت و صدها كيلومتر خطوط انتقال نفت و گاز باعث بروز ناهنجاري هاي زيادي مانند مشكلات صوتي، زيست محيطي و ترافيك در اين روستا شده است.
وي گفت: متاسفانه عليرغم محروميت هاي بي شماري كه در روستاي بُرومي وجود دارد عوارض تمامي موسسات ذكر شده به جيب شهرداري اهواز سرازير مي شود و در مناطق شهري هزينه مي گردد.
رييس شوراي شهرستان اهواز گفت: تاكنون حتي يك متر از معابر روستاي بُرومي آسفالت نشده است. در وسط روستا و در كنار مدارس ابتدايي، نيزارهاي زيادي بر اثر تجمع فاضلاب اهالي سبز شده و مملو از حيوانات و حشرات موذي است كه بيننده را بياد هورالعظيم مي اندازد.
جواد كاظم نسب با اشاره به اينكه روستاي بُرومي فاقد مدرسه راهنمايي و دبيرستان است افزود: همچنين وضعيت بهداشت در اين روستا در حداقل هاي ممكن است و از سويي محروم از امكانات ورزشي، فضاي سبز و كتابخانه مي باشد.
وي از فرماندار، شهردار و اعضاي شوراي شهر اهواز خواست براي شكوفايي اين منطقه محروم، عوارض دريافتي از موسسات صنعتي و خدماتي كه در محدوده روستاي بُرومي قرار دارند را بررسي و طبق قانون به دهياري روستا استرداد نمايند تا از اين پس هر گونه عوارض توسط دهياري اخذ گردد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حاتم العموری
|
United States
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment سلام به عزیزان میخواهم از حاجی جواد کاظم نسب باجی بخاطر تلاش های که برای برومی و روستای های مظلوم میکنند تشکر و قدرانی میکنم. و میخواهم بهش بگم همه ما عموری ها با او هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار