اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه پایگاه قهرمانی خوزستان در اهواز، گفت: می‌طلبد چنین پایگاه‌هایی در شهرستان‌های استان خوزستان که ظرفیت ورزش قهرمانی را دارند، ایجاد شود.
 
ایرج رحمانی در حاشیه آیین افتتاحیه پایگاه قهرمانی خوزستان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: بحث این پایگاه قهرمانی از سال‌های قبل نیز وجود داشت ولی متاسفانه شاید آن‌طور که باید از این فضا استفاده می‌شد، نشد و یکسری مشکلات ایجاد شد.
 
وی ادامه‌داد: ولی واقعیت این است که به نظرم این پایگاه نیز هنوز در شان استان خوزستان نیست، چرا که باتوجه به پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار بالا و قهرمانان بسیار ارزشمند خوزستان، می‌طلبد پایگاه بسیار کامل و مجهزتر داشته باشد. این پایگاه باید حداقل در شهرستان‌هایی مانند دزفول، اندیمشک، آبادان، خرمشهر و شهرستان‌های دیگر که ظرفیت ورزش قهرمانی را دارند هم ایجاد شود.
 
مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: باتوجه به دستورالعملی که وزارت‌خانه در زمینه پایگاه‌های قهرمانی دارد، قرار است که ابتدا مراکز استان‌ها را مجهز کنیم. به هرحال باتوجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که خوزستان دارد، می‌طلبد تلاش بیشتری انجام دهیم.
 
وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر در تمام استان‌ها یک پایگاه قهرمانی در مرکز استان‌ها داریم و به ندرت نیز شاید برخی استان‌ها، دو پایگاه قهرمانی داشته باشند. امیدواریم که با برنامه‌ریزی‌ای که حوزه ورزش قهرمانی وزارت خانه دارد، پایگاه‌ها مجهز شوند.
 
رحمانی بیان‌کرد: پایگاه‌های قهرمانی بیشتر به عنوان پایگاه‌های استعدادیابی هستند و امیدواریم که از این ظرفیت استفاده شود و شاهد باشیم که حداقل در شهرستان‌هایی که دارای استعداد قهرمانی هستند، بتوانیم چنین پایگاه‌هایی را ایجاد کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار