اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
مدیر کل امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: از آغاز امسال تاکنون 440 میلیارد ریال اعتبار از منابع صندوق توسعه ملی جذب شده است.

به گزارش ایرنا، 'رضا قیصی پور' چهارشنبه در حاشیه کارگروه اقتصادی در سالن جلسات معاونت برنامه ریزی استانداری خوزستان اظهار کرد: از این رقم 190 میلیارد ریال در بخش صنعت و بقیه توسط بانک کشاورزی جذب شده است.

وی افزود: روند جذب سهم در دو بانک سپه و کشاورزی مطلوب بوده است و چند بانک از جمله بانک رفاه و توسعه تعاون نیز موفق به جذب منابع نشده اند. 

قیصی پور یادآورشد: امسال 650 میلیارد ریال سهم از صندوق توسعه ملی برای استان خوزستان مشخص شده است. 

مدیر کل امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: از سال 1390 تا کنون، قرار بر این بود 207 مرکز پرورش ماهی آزادگان و 88 مرکز پرورش ماهی شهید احمدیان خرمشهر از بانک ها وام بگیرند اما به علت مشکلات زیرساختی هیچ تسهیلاتی به آنها اعطا نشد.

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان نیز با تاکید بر این که بانک ها تسهیلات دو مرحله ای را پیگیری کنند اظهار کرد: درهمین راستا یک کمیته منتخب برای بانک رفاه با حضور یک نفر از جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی و بانک تشکیل می شود که باید پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان را بررسی کرده و راه کار اجرایی ارائه کنند.

'امید حاجتی' افزود: بانک توسعه تعاون نیز در همین راستا باید ظرف دو هفته کمیته تشکیل دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار