اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۱
سال‌های 90 و 91 سال‌های طلایی استفاده از تسهیلات در توسعه بخش کشاورزی بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه بانک‌ها به طرح‌هایی که برای گرفتن تسهیلات به آنها معرفی می‌شوند، وام نمی‌دهند، گفت: بانک‌ها علت عدم اعطای تسهیلات به این طرح‌ها را بیان کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کیخسرو چنگلوایی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی، با بیان اینکه‌ یکی از موفقیت‌های نسبی بخش کشاورزی استفاده از تسهیلات است، اظهار کرد: سال‌های 90 و 91 سال‌های طلایی استفاده از تسهیلات در توسعه بخش کشاورزی بود.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها با جذب حجم عظیمی از اعتبارات صندوق توسعه ملی، شاهد نتایج حاصل از آن  شدیم افزود: استفاده از این تسهیلات تراز منفی تولید برخی از محصولات کشاورزی را به تراز مثبت تبدیل کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه در ‌سال‌ گذشته طرح‌های مختلفی را برای دریافت تسهیلات به میزان 50 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی کردیم، تصریح کرد: تاکنون تسهیلاتی به این طرح‌ها پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز تعداد دیگری طرح برای دریافت تسهیلات به مبلغ 362 میلیارد تومان دیگر به بانک‌ها معرفی کردیم.

چنگلوایی، بانک کشاورزی را در پرداخت تسهیلات به کشاورزان خوب ارزیابی کرد و گفت: بانک سپه و پست بانک نیز مقداری از تسهیلات را پرداخت کرده، در حالی که بانک‌های دیگر تاکنون در این زمینه اقدامی نکرده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: ‌بخش کشاورزی با توجه به تنوع و ویژگی‌های منحصر، به تسهیلات فراوانی نیاز دارد که بانک‌ها باید در این زمینه همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: بانک‌ها علت عدم اعطای تسهیلات به طرح‌هایی که به آن‌ها معرفی می‌شود را بیان کنند.
f
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
اهوازیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
0
11
comment ای کاش دوستان روابط عمومی جهاد موقع عکس گرفتن آقای چنگلوایی پلاستیک صندلی ایشان را در می آوردند که استا نهای دیگر به خاطر این عکس مارا مسخره نکنند
پاسخ ها
comment
جهادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
comment آقای اهوازیان ، در فرهنگ جهادی ، مدیران به دنبال میز و صندلی شکیل و دکوراسیون اتاق و ..... نبوده و نیستند ، و کنده نشدن پلاستیک روی صندلی دلیل بر اهمیت حفظ اموال (بیت المال ) دارد ، که خود درسی است از مدیر ارشد به سایر کارکنان .
comment
باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
0
6
comment کدام تراز مثبت آقای چنگلوایی؟ به آمار سازی ها می گویید تراز مثبت؟
comment
جهادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
1
0
comment واقعا تیترهای مسخره ای میزنید به تعبیر شما اگر کسی بگه راه آهن خیلی خوبه یعنی از رضا شاه قلدر تعریف کرده ؟!؟ یا مسءولین مکلف اند عملکرد دولت های گذشته را فقط نقد و تخریب کنند کمی به سخنان مقام معظم رهبری گوش دهید پیرو ولایت باشید فقط به دنبال نفاق نباشید از این حرفهای تفرقه انگیز سودی نمیبرید مدیران جهادی و در راس آن مهندس چنگلوایی پیرو ولایت هستند سیاسی بازی نمیکنند شعار ما کار تلاش سازندگی در سایه ولایت و حمایت از دولت است مشروعیت دولتها تا زمانی است که به عهد خود با امت و رهبری وفادار باشند و اگر دچار انحراف شوند از درجه مقبولیت و مشروعیت ساقط میشوند خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند انشالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار