اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۲۷
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
همانگونه که رئیس جمهور محترم بارها اشاره کرده اند یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر برای مردم آرامش و امید بوده است.طبیعی است که در استان خوزستان مخالفین دولت تضعیف استاندار خوزستان را که توانسته است در یکسال گذشته اقدامات اساسی در استان انجام دهد در دستور کار خود قرار دهند.
شوشان - هومن خورشید: 

مي‌گويند روزي ملانصرالدين براي خريدن نان به نانوايي رفت و چون صف نانوايي شلوغ بود، فكری به ذهنش رسيد و اعلام كرد كه در كوچه بالايي آش نذري مي‌دهند. مردم عوام براي گرفتن آش نذري ، صف نان را رها كردند و به سوي آدرس غلط روان شدند. هنگامي كه همه رفتند، ملا در يك لحظه پيش خود فكر كرد، نكند واقعا دارند آش نذري می دهند و ما اينجا بي‌نصيب بمانيم، به همين دليل بدون اين كه نان بخرد، خود نيز به دنبال عوام به سوي محل خيالي برای گرفتن آش راهی شد.

این حکایت داستان این روزهای معدودی از فعالین سیاسی است که به خیال خود برای انتقام از استاندار خوزستان، تضعیف دولت تدبیر و نامید کردن مردم از تحقق برنامه های دولت در خوزستان شایعه تغییر دکتر مقتدایی در برخی محافل رواج دادند اما گویا پس از مدتی خودشان نیز مانند ملانصرالدین باورشان شده است و در سایت ها و جلسات محفلی خود دنبال گزینه های جانشین استاندار می گردند. 

واقعیت این است که خود پخش کنندگان این شایعه هم اطلاع دارند که شایعه تغییر استاندار خوزستان از بیخ و بن دروغ است اما اینکه چرا در زمانی که استان خوزستان در آرامش شاهد پیشبرد برنامه های دولت است و در حوزه های مختلف برنامه های متعدد برای توسعه استان در جریان است این شایعه پخش می شود می تواند علتهای متعددی داشته باشد که به بخشی از آنها اشاره می شود :

1- بی تعارف هدف اول ضربه زدن به دولت است . همانگونه که رئیس جمهور محترم بارها اشاره کرده اند یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر برای مردم آرامش و امید بوده است . بدین ترتیب طبیعی است که در استان خوزستان مخالفین دولت تضعیف استاندار خوزستان را که توانسته است در یکسال گذشته اقدامات اساسی در استان انجام دهد در دستور کار خود قرار دهند .

2- هدف دوم از پخش شایعه تغییر استاندار ، باج خواهی و سهم خواهی است . برخی افراد و گروه ها با این تصور که با پخش شایعه رفتن مقتدایی می توانند وی را به میز مذاکره بکشانند بر طبل رفتن ایشان می کوبند .البته این گروه فراموش کرده اند که دکتر مقتدایی اهل باج دادن نیست و آینده اثبات خواهد کرد که این گروه نیز آب در هاون می کوبند .

3- هدف سوم از پخش شایعه تغییر استاندار ، انحراف افکار عمومی از نقش برخی افراد و گروه ها در تداوم توسعه نیافتگی خوزستان است . همین الان می توان برخی جاها را نام برد که می توانند تاثیر مهمی بر توسعه استان ایفا کنند ولی استاندار خوزستان نقشی در تغییر و تحولات مدیریتی آنها نداشته است .

4- هدف بعدی از پخش شایعه تغییر استاندار خوزستان ، یارگیری بین نیروهای سیاسی است. عملکرد مثبت استاندار در یکسال گذشته سبب شده است نیروهای فعال سیاسی و نهادهای مدنی موثر استان به طور جدی در زمره حامیان دکتر مقتدایی قرار گیرند . این موضوع ظاهرا باعث نگرانی برخی جریانات محفلی شده است . جریاناتی که تا شب قبل از انتصاب دکتر مقتدایی با قاطعیت می گفتند امکان ندارد مقتدایی استاندار شود امروز نمی توانند تحمل کنند عملکرد استاندار مقتدایی در پیشبرد اهداف دولت هم روند توسعه استان را سرعت داده است و هم محبوبیت مردمی برای ایشان ایجاد کرده است .

در انتها باید به این نکته هم اشاره داشت که با اینکه طیف وسیعی از جریانات اصلاح طلب ، اصول گرا و اعتدال گرای استان پس از انتصاب استاندار خوزستان در مصاحبه ها و موضع گیری های خود بر حمایت از ایشان تاکید داشته اند ، اما این حق فعالین و جریانات سیاسی است که نسبت به مسائل استان موضع گیری داشته باشند لذا اگر برخی گروه ها و افراد عملکرد استاندار را مطلوب نمی دانند مناسب است خیلی صریح ، شفاف و البته با شناسنامه تشکل و جریان متبوعشان، دیدگاه و استدلال خود را بیان کنند تا مردم و افکار عمومی بتوانند قضاوت درستی از موضع جریانات سیاسی داشته باشند .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
انتشار یافته: ۳۰
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
6
12
comment زمزمه های تغییر استاندار خوزستان!
بعد از اعلام خبر احساسی و بدون تدبیر آزاد شدن تردد خودروهای پلاک اروند توسط استاندار و لغو این تردد توسط دولت باعث بی اعتمادی مردم نسبت دولت تدبیر و امید شده و حالا زمزمه های از طیف اصلاح طلبان خوزستان از تغییر استاندار خوزستان شنیده میشود!
comment
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
10
16
comment خوزستان تاکنون استانداری مثل مقتدایی به خود ندیده است؛ ایشان در یک سال گذشته با عملکرد مدبرانه و شجاعانه خود از منافع کلان مردم خوزستان به شایستگی دفاع کرده و بحق توانسته است امید به اینده روشن را در دل مردم استان زنده کند؛ بنده بعنوان یک شهروند خوزستانی که از هیچ طیف و گروه سیاسی خاصی کوچکترین منفعت شخصی یا خانوادگی نداشته و ندارم _و صد البته نمیخواهم داشته باشم_ و علی رغم نقدهای بسیاری که به عملکرد دولت در استان خوزستان دارم ،مجموعه اقدامات و دستاوردهای استاندار مقتدایی در یک سال گذشته را قابل قبول دانسته و در تامین حقوق مردم استان موثر ارزیابی میکنم و حمایت خود را از تداوم مدیریت ایشان قاطعانه اعلام می نمایم. امیدوارم که همه دوستان از هر طیف و گرایش سیاسی هم منافع عموم مردم استان را بر منافع شخصی و گروهی خود ارجحیت دهند و بدانند که مردم خوزستان اگاهند و به کسانی که بخواهند با ایجاد تزلزل در مدیریت کلان استان مانع توسعه خوزستان و تحقق وعده های دولت شوند پاسخ دندان شکن و درخوری خواهند داد.
comment
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
6
11
comment مقتدایی عاشق خوزستانه و برای ابادانی و رشد استان خیلی انگیزه و اراده داره فقط باید از ایشان حمایت و فرصت کافی داده بشه تا بتونه برنامه هاشو اجرایی کنه؛ مردم خوزستان هیچوقت حمایت همه جانبه اقای مقتدایی از رودخانه کارون و ایستادگی ایشان در برابر لابی های انتقال اب از سرشاخه های کارون را فراموش نخواهند کرد.
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
9
7
comment متاسفانه همان کسانی که در دوره ی قبل استانداری اقای مقتدایی با خیانتی که به این استان کردند و باعث رفتن اقای مقتدایی از استان شدند یکبار دیگر اقدام به همان عمل ننگین گذشته ی خود شدند تا با این شایعه سازی ها فرصت توسعه ی استان را که توسط این استاندار محبوب مجددا از سر گرفته شده از بین ببرند. همگان میدانند که همه ی این تلاش های شیطانی بستر سازی برای انتخابات مجلس اینده است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
comment
1
13
comment استانداری خوزستان شده بنگاه معاملاتی ماشین های اروندی ، بابا مشکل ما ماشین اروندی نیست بفکر گوجه کیلو 5000 تومان باشید !!!! ما بیکاریم با مدرک فوق لیسانس ،
comment
کارشناس
|
United States
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
4
10
comment عملکرد آقای مقتدایی متاسفانه در حوزه ... اصلا خوب نبود.اولین اشتباه در انتصاب ... بوده که اصلا در حد و اندازه ... نبوده و عملکرد ضعیفی داشته بطوریکه حوزه ... را تبدیل به حوزه خانوادگی خود کرده که هیچکدام سابقه مدیریتی و تجربه کافی ندارند و ...
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
5
1
comment با سلام خدمت دکتر مقتدایی استاندار محبوب و عزیز آقای ... یادش رفته که در دوره قبل جزؤ دستهای بود که مخالف شما بودند و..
comment
پاسخ به جناب ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
6
3
comment بیکاری مسئله ای فراگیر در کل کشور است که قرار نیست یک استاندار بتواند در یک بازه زمانی کوتاه انرا حل کند ضمنا خود من با وجود انکه هیچ نوع خودرویی ندارم ولی با طرح تردد خودروهای پلاک اروند در سطح کل استان کاملا موافقم و انرا حاصل بلند نظری و خلاقیت اقای مقتدایی و عزم جزم ایشان برای ارتقای جایگاه استان میدانم.
comment
مهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
7
5
comment اقای مقتدایی اگر اهل سفا رش بود وضعش بهتربود برای همین مخالف زیادداره
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
5
5
comment مقتدایی متاسفانه عوض خواهد شد چونکه هرکسی برخلاف دولت حرفی بزند باید بروزد مثل حیات مقدم...
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
comment سردار سرتیپ خلبان امیر حیات مقدم شیر مرد خوزستان بود و مخالف اون احمدی نژاد [...] در تاریخ باید از امیر حیات مقدم به این شکل یاد شود.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
0
1
comment اگه دولت مقتدایی رو عوض کنه یعنی نمیخواد به وعده هاش به مردم خوزستان عمل کنه و داره دنبال بهانه میگرده....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
2
0
comment انشالله دولت با تدبیر خود یک استاندار همسو و خوزستانی را جایگزین مقتدایی کند
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
0
1
comment جناب مقتدایی عزیز
ما همه پشتتیم.
اگه تو فکر عوض کردن شما باشن اعتراض خواهیم کرد
comment
مسعودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
2
0
comment سلام ... تو معاون ....هستی و باید طرفداری بکنی از مقتدایی خدا وکیل مقتدایی چکار کرد خداوکیلی...
پاسخ ها
comment
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
comment
comment لطفا فرا فکنی نکنی

میشه بگی استانداران قبلی چیکار کردند که شما سنگشون رو به سینه میزنید
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
0
0
comment سلام به همگی...
قصد داشتم مثل تمام یک سال گذشته بخونم و رد بشم اما نشد که بشه!

اینکه اقای مقتدایی میره یا نمیره و میمونه یا نمی مونه چیزی از ارزش های ایشون کم نمیکنه و البته من به شخصه ایشون رو معصوم نمی دونم و قطعا خواسته یا ناخواسته ایراداتی هم در سیستم مدیریتی ش وجود داره که اجتناب ناپذیره به طور مثال از اقای عبداله نژاد سردبیر شوشان یه سوال دارم طی سال های فعالیتتون هیچ وقت نشد که دونسته یا ندونسته اشتباهی مرتکب بشین؟ قطعا شده و خواهد شد و این رسم زندگیه... مقتدایی و ارزانی و ایکس و ایگرگ هم از همین نمودار تبعیت می کنند.

اما توی این شایعات دلم نمیاد نقش " بعضی از رسانه ها" رو نادیده بگیرم.

مسئولیت ذکر اسامی به عهده من هست که ایمیلمو اون بالا نوشتم و نه از کافی نت بلکه از منزل کامنت میذارم و ایمیلمم همین یکیه و لا غیر... بنابراین خواهشمندم کامنتم ویرایش نشه...

خبرگزاری ... با سرپرستی ... در استان شروع به کار کرد و اخبار بدون منبع و گاها توهین امیزی مثل خبر رفتن فرماندار فدعمی که موجب اعتراض سایر رسانه ها مثل همین شوشان هم شد یادمون مونده! خبر دلگیری وزیر بهداشت از مقتدایی با این شرح هم از این خبرگزاری یادمون مونده: وزیر بهداشت طی تماس تلفنی با یک واسطه ابراز ناراحتی از مقتدایی کرد و ان واسطه طی صحبت با یکی از نزدیکان...! از این واقعه خبر داد! تا همین جا فکر میکنم اهل فن ها به سیستم اداره ...پی بردن که اگه هم نبردن اینو من اضافه میکنم که خبرگزاری ...در برج 10 سال 92 سرپرستی رو از اقای ...گرفتن!

ایشون اقدام به راه اندازی پایگاه خبری .... کرد که متاسفانه چون دیگه اخبار از فیلتر تهران رد نمیشدن اوضاع بدتر شد به طور مثال تکذیبیه شهرداری اهواز نسبت به درج خبر "اسانسور شهردار اختصاصی شد "یکی از همین اخبار کذب و غیر مستنده که اسانسور مذکور به تنها طبقه ای که نمیرسه طبقه شهرداره پس چطور میتونه اختصاصا مال شهردار باشه؟!

و بالاخره نوبت به گذاشتن گزینه های روی میز به عنوان جانشینا مقتدایی رسید که این پایگاه از شریعتی و بخشنده و بیانک به عنوان گزینه ها نام برد! البته تقریبا یک سال پیش اقای... یه پستی هم در وزارت کشور به آقای ...در قالب خبر! دادن که کذب بود!

دکتر... هم با ... تماس گرفت و گفت اسمش رو از خبر خط بزنن که همچنین موضوعی صحت نداره!

دوستان مطبوعاتی و رسانه ای ابروی افراد به امانت نزدتون محفوظه نکنید از این کارها! قلمی که دستتون میچرخه مقدسه! درسته که گاهی میشه از تریبون رسانه کاری کارستان کرد اما افکار عمومی هوشیارن و قاضی های اصلی هستند. حرمت ارامش افکار عمومی رو حفظ کنیم.

یاعلی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment علیرغم اینکه استاندار دارای شخصیت آرام و صبور و محترمی است و اقداماتش برنامه ای ولی بعضی مدیران استانی خود را فراتر از استان و استاندار میدانند و ضمن شایعه پراکنی در محافل باندی خود را جایگزین مطرح جا میزنند در مقابل اینگونه مدیران صبوری و آرامش و تحمل جایز نیست تا آنجا که عیان شده دشمنی را در زیر پوستین دوستی رقم میزنند . ما در استان مدیری که داعیه وزارت یا معاون وزیری و استاندار شدن داشته باشد نیاز نداریم مدیری میخواهیم که با لباس خدمت به مردم استان آمده باشد
comment
شهر منصوریه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment با سلام اهالی شهر منصوریه به نوبه خود بدلیل شجاعت و درایت آقای مقتدایی حمایت بیدریغ خود را از ایشان اعلام می دارد .
comment
آذرخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
comment
0
0
comment فرصت طلبان سم شايعه رو پخش مي كنند ...آنقدر درمسير اهواز-تهران برويد وبياييد كه خسته شويد.استاندارمحبوب ما اهل باج دادن نيست...اگر انتقادي داريد منطقي بگوييد ولي شما انتقاد نداريد بلكه پست وصندلي مي خواهيد كه آرزوي محالي ست براي تان...درود بردكتر مقتدايي.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment چرا فکر می کنید استاندار عاری از اشتباه بوده،مطمنا گزینه های بهتر از او هم هست.شوشان نظرات مخالف را هم ثبت کن...لطفا
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment چرا فکر می کنید استاندار عاری از اشتباه بوده،مطمنا گزینه های بهتر از او هم هست.شوشان نظرات مخالف را هم ثبت کن...لطفا
comment
نيما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
comment
0
0
comment اين خبر خود اشاعه دهنده شايعه رفتن استاندار است و به نحوي باعث تشتت افكار . زيرا همچنين شايعه اي تاكنون به سمع اينجانب كه بشدت پيگير اخبار و فعاليت هاي خبري هستم تا اين لحظه نرسيده بود . حال چرا نويسنده خود را دايه دلسوز تر از مادر ميداند و چنين نقدي داشته است خود سوال برانگيز است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
comment
0
0
comment پس چی شد استاندار هنوز نرفته یعنی ای فقط یک شایعه بود...
comment
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
1
comment درود بر هومن خورشید بابا ای ولا مطلبت خوشکل بود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
1
comment خدا وکیلی مقتدایی حرف نداره ولی واقعا بعضی همکاراش در حد استانداری نیستن و همونا دارن لطمه میزنن به استاندار
comment
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
comment
0
3
comment کسانی که در دولت پیش اتوبوسی امده بودند و بدون بلیط سوار شده بودن دنبال این شایعات هستند.

با تشکر از زحمات دکتر مقتدایی و نویسنده ارجمند

شوشان بچاپ نظرم را
comment
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
comment
0
2
comment نویسنده و کارشناس محترم آقای هومن خورشید

کسانی که پشت سرشون انتقاد است مطمئن باشن که مسیر رو درست میرن. هر چند که ما دیدم گذشتگان در دوران مسئولیتشان گلی به سر مردم نزدند


از خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی پیشرفت روز افزون خواستارم
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
comment
0
1
comment ضمن عرض سلام و درود فراوان به استاندار محترم و مدير موفق ولايق دولت تدبير واميد جناب دکتر مقتدایی،، کسانی که در صدد براندازی استاندار هستن چرا در زمان استاندار سابق که ... نقاط مثبت وعملکردی جهت پیشرفت استان انجام نداده بود هیچگونه اعتراض و واکنشی نسبت به آن نشان نداده اند.هم اکنون عده ای بدلیل آزاد سازی تردد ماشینهای اروند در سطح استان و شکستن بازار ماشینهایی داخلی در سطح استان به نمایندگی... این شایعات را در سطح استان ورسانه ها پخش میکنتد.زنده باد مقتدایی و کابینه فعال وی
comment
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
comment
0
0
comment درود خداومردم رنج کشیده استان خوزستان بر استاندار محبوب و غیرتمندشان آقای مقتدایی که همواره در جهت افزایش آسایش و برخورداری آنها با شجاعت و بزرگی تلاش کرده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار