اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
شهردار اهواز :
برخی از مسیرها و جاده های درون شهری ظرفیت پذیرش حجم بالای ترافیک را ندارند.
شهردار اهواز در بازدید از پروژه های شهری اعلام کرد: رشد اقتصاد هر شهر، نیازمند توسعه زیرساخت های آن است

  سیدخلف موسوی صبح امروز در بازدید از پروژه های در دست اقدام جاده کیان شهر به کیان آباد و مسیر صیاد شیرازی به جاده پدافند گفت: با توجه به گسترش روز افزون شهرها، حمل و نقل شهری از اهمیت و پیچیدگی خاصی برخودار است. باید این نکته را در نظر بگیریم که برخی از مسیرها و جاده های درون شهری ظرفیت پذیرش حجم بالای ترافیک را ندارند و این موضوع ضرورت احداث و توسعه مسیرها و جاده های درون شهری را دو چندان می کند.

 وی هدف از احداث مسیر صیاد شیرازی به جاده پدافند را کاهش بار سنگین ترافیکی تقاطع پهلوان و پل هفتم عنوان کرد و گفت: با اجرای این پروژه، برای وسایل نقلیه ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس را دارند این امکان فراهم میشود که بدون ورود به تقاطع پهلوان و پل هفتم که ترافیک بالایی دارد، مسیر شرق و غرب را با سرعت و سهولت طی کنند.

  سید خلف موسوی طول این مسیر را 5/2 کیلومتر در دو باند رفت و برگشت به مجموع 5 کیلومتر و عرض 24 متر برشمرد و تصریح کرد: با اجرای مسیر احداثی حد فاصل کیان شهر به کیان آباد،تردد اهالی کیان شهر به منطقه کیان آباد و کیانپارس با سهولت انجام شده و فعالیتهای اقتصادی و ساخت و ساز در این مسیر رونق می گیرد.

 شهردار اهواز با تاکید بر توسعه حمل و نقل درون شهری خاطر نشان کرد: تداوم و رشد اقتصاد هر شهر، نیازمند ایجاد و توسعه زیرساختهای آن و از جمله حمل و نقل درون شهری است.

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضا
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
3
0
comment چقدر شوشان تابلو از شهردار تعریف و تمجید میکنه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار