اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۴۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
ابوالفضل بابادی شوراب

جامعه ای که داشته هایش را قدر نداند روزی افسوس گذشته را خواهد خورد اما آن زمان دیگر سودی ندارد.
 تنها با داشتن استانداری با روحیه اعتدال و پرهیز ازافراط گرایی ست که می توان به آبادانی خوزستان  دل بست و استان زرخیرمان را درریل توسعه تصور کرد.
باید به این باور رسید که پیشرفت اجتماعی و افزایش آگاهی یک جامعه بدون توسعه صنعتی وعمرانی صورت نخواهد گرفت.
آری چه تلخ شنیده ایم شایعه ای نحس بار مبنی بربرکناری جناب مقتدایی، دلسوزخوزستان،انگار روح خوزستانی مان بعد ازدردکارون برای خبرهای ناامید!کننده دیگر باید ناله سر دهد وهی جار بخواهد!!
آیا این مجازات استانداری ست که منافع استان را فدای عقاید جناحی سیاسی اش نمی کند؟ استانداری که تنها برای خوزستان می اندیشد.
تندروهای سیاسی جناح های مختلف چه سمفونی تلخی برای حذف فرزند خوزستان نواخته اند. مردم خوزستان بیایید به  پدرخوانده های سیاسی نشان دهیم که سرزمین نخل وبلوط حیات خلوت هیچ کس نیست!!!!!
جناب مقتدایی بخاطر حرکت کاملا خوزستانی تان متشکریم که اجازه ندادید  وزیر بهداشت برای انتخاب مدیران درجه اول و دوم استان تصمیم بگیردوجلوی بی ثباتی راگرفتید. نتیجه مهم نیست حمیت شمامثال زدنی ست زیرا اگرمدیران میانی توسط خارج ازاستان تعیین شوند،آنها دیگرخود را پاسخگو به خوزستان واستاندارنخواهد دانست. بدخواهان وحسودان بدانند که خوزستان نیازی به قیم تهران نشین ندارد. واقعا کسانی که در بهترین شرایط آب وهوایی درحال گذران زندگی هستند پیش خودشان چه تصوری کرده اند که برای مردم زیرآفتاب سوزان خوزستان نسخه می پیچند؟
مسیری که شما پیش روی خوزستان گذاشته اید این ست که تنها خوزستانی برای خوزستان می اندیشد ومطالبات خوزستان توسط یک خوزستانی زجرکشیده و دلسوز به مرحله عمل خواهدرسید.
 شما استانداری هستیدبرخاسته ازمکتب آبادانی مکتبی که درآن لر،عرب،فارس وترک درکنارهم بصورت مسالمت آمیززندگی می کنند وافراد براساس شایستگی شان ونه وابستگی سیاسی قومی شان تعیین می شوند وبرسربلندی خوزستان اصرار می ورزید! شما که بدون نیازبه رای حماسی مردم خوزستان اززنجیره انسانی کارون حمایت کردید تا نشان دهیداولین استانداری هستید که به بحث های زیست محیطی خوزستان توجه می کنید.
اگر بازهم  پدرخوانده های سیاسی که خوزستان را ملک آبا و اجدادی شان ومردم خوزستان را رعیت همیشگی خودمی پندارند توطئه نمی کردند و بذر نفاق را نمی کاشتند،امروز زنجیره های اتحاد کارون نمی شکست!!!!
سیاسیون دلسوزبگذاریدخوزستان دوباره خوزستان باشد واین آرامش حکمفرمابماند،اجازه ندهید رفتارهای سیاسی تمامیت خواهانه عده ای اندیشه تدبیروامید را در نگاه مردم مظلوم خوزستان خراب کند.
مهندس مقتدایی فریادهای تان را برای خوزستان دیده وشنیده ایم وحسادتها وکینه های بدخواهان ما را آگاه تر میکند که با حضور شما حرکت روبه جلویی درپیش داریم.
 عالیجناب!!! نعمت زاده،خوزستان به استانداری درقدوقواره مقتدایی نیاز دارد،خان ما را به خاطر تعصبش درمسئله ماشین های اروندی از ما نگیرید!!!!!
بله بنده هم بعنوان روشنفکری جوان که باید پاسدار آزادی و توسعه دردیارش باشد به جناب استاندارانتقاداتی دارم بخصوص درموضوع توقف فرهنگسرا بهمن علاءالدین و لزوم ساخت و پیگیری آن،اما می دانم که خوزستان عزیزم به مقتدایی و مقتدایی ها نیاز دارد تا کمی از درد و آلام این سرزمین جنگ زده کاسته شود. امروز خوزستان سرافراز به عمل نیاز دارد نه شعار های سیاسی!!! یکی ازدلایل عدم توسعه استان ما نداشتن ثبات مدیریتی درآن است،طی ۳۶سال ۱۵استانداروسرپرست داشتن آمار واقعا تکان دهنده ای است که بیشترآنها هم غیرخوزستانی بوده اند!!! آیا اگر این ظلم برخوزستان وارد شود و سردار سازندگی خوزستان برکنار شود نفر بعدی خوزستانی خواهد بود؟ واگربود به مانند مقتدایی ازحیثیت خود برای اقتدارخوزستان خرج خواهد کرد؟وچگونه می خواهد با فضای بهم ریخته و آشفته ای که حاصل برکناری سردارمقتدایی ست روبه رو شود؟ و براستی چه کسانی از این برکناری سود خواهند برد؟
هموطنان اصفهانی مان؟!
عالیجناب نعمت زاده؟!
پدرخوانده های سیاسی تهران نشین؟!
و یا سهم خواهان مدرک لیسانس نگرفته؟؟!!!!!
درتاریخ پرتنش ما ایرانی ها تراژدی های برادر کشی و پسر کشی بارها روی داده است که تداعی هاو نوستالژی های غم انگیزش را در شاهنامه فردوسی دیده ایم.
و کلام آخر،اجازه ندهیم فردا خوزستان بخاطر جاه طلبی عده ای هم استانی فرزندش راسلاخی کند،زیراکه اگررسم برادر کشی در این خاک عادت شود،دیگرهیچ مادری به فرزندش درس غیرت خوزستانی بودن رانخواهد آموخت!
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
2
1
comment جناب بابادی شما لطف کن مدرکتان را که از سوربن گرفته اید ارایه بدهید.
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
1
1
comment ... با یه گل بهار نمیشه و مقتدایی واقعا مقتدرانه از خوزستان دفاع کرد اما علت اینکه احیانا توفیق چندانی حاصل نشد اشتباه دکتر در انتصاباتی بود که اتفاقا چاشنی تدبیر در آنها کمتر دیده میشود ....
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
1
0
comment ... با یه گل بهار نمیشه و مقتدایی واقعا مقتدرانه از خوزستان دفاع کرد اما علت اینکه احیانا توفیق چندانی حاصل نشد اشتباه دکتر در انتصاباتی بود که اتفاقا چاشنی تدبیر در آنها کمتر دیده میشود ....
comment
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
comment
3
1
comment فکرکنم اقای بابادی دانشجوی فوق لیسانس سازه می باشند
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
comment
0
0
comment سلام:نباید پا روی حق گذاشت الحق در دوره های گذشته فقط اطرافیان استاندار او را میشناختند ولی با عنایت خداوند این استاندار زحمتکش و بی ریا (مهندس مقتدایی)راکه با انتخاب معاونین و مدیران لایق توانسته پروژه های بنایی استان را جان وحرکت بخشدهمه مردم میشناسند و مقتدرانه با حضور در پروژها و رسیدگی به انها ازهمه مهمتر بومی گرایی ایشان موجب رونق کسب وکار در استان شده است جای تقدیر دارد.پس با حمایت از ایشان موجب تقویت روحی ایشان شویم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
comment
0
0
comment چرا نظر مارو سانسور میکنید/نظرات غیر قابل انتشار چی بوده گفتیم بس کنید چقدر ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار