اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
رادیو صدای جمهوری اسلامی ایران صبح شنبه اول آذرماه در برنامه پیک بامدادی اعلام کرد که عبدالحسن مقتدایی اول مهر ماه به قولی که به مردم داد عمل کرد.

گزارشگر این رادیو با بررسی عملکرد برخی وزارتخانه ها و استانداری ها در خصوص اجرای وعده های دولت تدبیروامید افزود:مقتدایی 25مهرماه 93وعده خودش برای راه اندازی بندرتجاری شادگان را عملی ساخت.

گفتنی است با قطع صدای مجری رادیوصدای سوت کشتی های تجاری دربندرشادگان به گوش رسید که حاکی از آغاز فعالیت این بندر تجاری خوزستان بود.

در آیین افتتاح این بندر پنجم آبان استاندار خوزستان رونق کسب وکار،ایجاد اشتغال ،تثبیت وتمرکز جمعیت درمناطق مرزی ونیز حصول امنیت اقتصادی ومرزی را از اهداف مهم راه اندازی بندر شادگان عنوان کرد.

عبدالحسن مقتدایی همچنین در این مراسم  از وزیرکشور  ومعاون امنیتی این وزاتخانه در ابلاغ زودهنگام مجوز راه اندازی فعالیت بندرشادگان تشکر کردوگفت:این امر نشان دهنده این است که همه مسئولان به مردم عشایر غیورومرزنشینان خوزستان ایمان دارند.
برچسب ها: مقتدایی ، خوزستان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
1
11
comment اگه بدخواهان فرصت طلب دست از کارشکنی و سنگ اندازی بردارند قطعا به بقیه ی قولهایش هم عمل خواهد کرد...
خوزستان در شرایط فعلی بیش از همیشه به ارامش و اتحاد عمومی نیازمند است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
comment
0
0
comment وزارت کشور بعد از 2 سال پس از پایان ساخت بندر شادگان مجوز عملیات دریایی را داده است.. اصلا مجوز به بندر شادگان هم داده نشده بلکه بعنوان یکی از اسکله های بندر امام خمینی اجاز انجام عملیات تخیله و بارگیری کالا به این بندر داده شده است.. سوماً اصلا بندر شادگان امکان پهلوگیری کشتی را ندارد و تنها لنج می تواند پهلو بگیرد .. ...
comment
مهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
comment
0
2
comment اقای مقتدایی مرذعمل است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
0
0
comment چه لزومی دارد که اینقدر... میکنید! مگر شما وابسته به ... و یا ... هستید که اخبار رسانه های دیگر رو پوشش می دهید! درد مردم بیشتر از این حرف هاست. کمی فکر کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار