اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی خوزستان و از حامیان دولت تدبیر و امید در گفتگو  با شوشان معتقد است روزانه بسیاری از مردم در محل کار و محل سکونت آقای دکتراحمدی نژاد صف کشیده اندتا با وی ملاقات و پیگیر مشکلات شان شود.

این فعال سیاسی بابیان اینکه دکتر احمدی نژاد بخوبی می داند که ازجایگاه و پست اجرایی درکشور برخوردار نیست اظهار داشت :بخش عظیمی از مدیران دولت های نهم و دهم دردولت تدبیر وامید دارای مسئولیت های اجرایی هستند وآقای دکتر احمدی نژاد لیست اسامی و جزئیات آنها را درتهران وشهرستان ها در اختیار دارد و از طریق کابینه و اطرافیان خود با آنان در ارتباط است و براین اساس نامه ها و پیگیری مشکلات مراجعین را به آنها ارجاع می دهد.

بهمنی معتقد است حدود 40 درصد از پست های اجرایی دولت تدبیر وامید در اختیار مدیران دولتهای احمدی نژاد است. سلطانعلی بهمنی بی مهری به ستادهای مردمی وانتخاباتی وعدم تغییر مدیران دولت قبلی را بزرگترین اشتباه استراتژیک دولت روحانی میداند که اثرات آن به نحو چشمگیری در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی وریاست جمهوری نمود پیدا خواهد کرد.

وی همچنین دراین خصوص به شوشان گفت چهارعامل اساسی :1- تعدد کاندیداهای جبهه اصولگرایی 2 – حمایت شخصیتهایی همچون هاشمی وخاتمی ودرمجموع اصلاح طلبان از دکتر روحانی 3 – کناره گیری سرنوشت ساز دکتر عارف وبالاخره " نه گفتن " بخش عظیمی از مردم به اصولگرایان در پیروزی دکتر روحانی نقش داشته اند و عناوین و اصطلاحاتی مانند " اعتدال " دربعد از پیروزی دکترروحانی و تنها برای سوء استفاده برخی از  گروه ها و اشخاص در ورود به دولت دکتر روحانی مورد توجه قرارگرفته اند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
كي شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
comment
7
4
comment آقاي بهمني آيا گره از كار مردم باز كردن هم حسادت لازم است، خب آقاي احمدي نژاد 8سال سكاندار كشور بود طبيعتا"دنبال حل مشكل مردم بود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
comment
0
4
comment آقای بهمنی شما چرا بهتون فشاز میاد که یک نفر پیگیر مشکلات مرذم هست ؟
comment
عبدالهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
comment
0
0
comment چون مردی نژاد است .
comment
عبدالهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
comment
0
0
comment چون مردمی نژاد است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار