اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
مردم دو استان به هم توجه ویژه دارند و برعهده ما مسوولان دولتی است که این روابط را مستحکم و عمق بیشتری بدهیم.
  تفاهم نامه همکاری درزمینه های اقتصادی و تجارت , کشاورزی صنعت و بهداشت و درمان  امروز چهارشنبه بین عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان  وماجد مهدی النصراوی استاندار بصره  درمحل استانداری این استان عراق امضا و مبادله گردید.

 گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان  حاکی است , تاسیس دفاتر همکاری اقتصادی و تجاری  دربصره و خوزستان و تجهیزآنها توسط استانهای میزبان , توسعه خطوط انتقال برق خوزستان به بصره ,  توسعه روابط تجاری و کشاورزی همچنین  ارایه خدمات بهداشتی و درمانی ازسوی مراکز درمانی استان خوزستان به اتباع عراقی  ازاهم مفاد این تفاهم نامه همکاری می باشد.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان درآیین امضای این تفاهم نامه که دراستانداری بصره عراق برگزارشد نسبت به  تحکیم روابط بین مردم دو استان خوزستان و بصره عراق  باتوجه به وجود اشتراکات فرهنگی و مذهبی و نیز نسبت فامیلی بین آنها تاکید کرد و گفت : درکنار تمام مبادلات اقتصادی و مرادوات سیاسی که صورت می گیرد ما دنبال ایجاد پیوند گسترده و عمیق تر بین مردم دو استان هستیم.

 وی افزود: ملت ایران خصوصا خوزستان نشان داده که درتمام بحران ها پشتیبان خوبی برای مردم بصره بوده است . مردم دو استان به هم توجه ویژه دارند و برعهده ما مسوولان  دولتی است که این روابط را مستحکم و عمق بیشتری بدهیم . مقتدایی ابرازامیدواری کرد که توافقات بعمل آمده مایه خیر و برکت برای هردو ملت باشد .

  استاندار خوزستان از استاندار بصره و رییس مجلس محلی این استان عراق دعوت بعمل آورد تا از خوزستان دیدن کنند..
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار