اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
حضور شرکت های جهاد نصر در شهرستان علاوه بر توسعه بخش کشاورزی می تواند موجب تحولی چشمگیر در بخش اشتغال شود.
پیش از ظهر امروز فرماندار رامشیر در جلسه مشترک شرکت های جهاد نصر با بیان اینکه تسطیح و زهکشی 22 هزار هکتار از اراضی شهرستان رامشیر می تواند موجب تحولی عظیم در بخش کشاورزی منطقه باشد گفت : توسعه شهرستان رامشیر در راستای توسعه بخش کشاورزی منطقه است و باید به نحوی عمل شود که مردم و کشاورزان از اجرای طرح منتفع شوند.
سعید فیوضی با گلایه مندی از عدم استفاده از نیروی های بومی شهرستان در پروژه های اجرایی از سوی شرکت های جهاد نصر تصریح کرد : حضور شرکت های جهاد نصر در شهرستان علاوه بر توسعه بخش کشاورزی می تواند موجب تحولی چشمگیر در بخش اشتغال شود.
وی دراین جلسه که با حضور مطیعی معاون اجرایی جهاد نصر استان خوزستان برگزار شد اظهار داشت : عدم نصب کانالت ها از سوی شرکت های جهاد نصر در برخی از مناطق که بعضا 90 درصد کار نیز انجام شده است باعث تأخیر در زمان تحویل زمین به کشاورزان شده است.
وی فیوضی با تأکید بر پرداخت مالیات و حق بیمه توسط شرکت های جهاد نصر در شهرستان رامشیر افزود : نظارت بر کیفت فنی پروژه و نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار می رود شرکت های جهاد نصر نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای نشان دهند.
گفتنی است شرکت های چهارگانه جهاد نصر فارس ، کرمانشاه ، آذربایجان شرقی و تهران از اواسط سال 1391 عملیات اجرایی را به منظور تسطیح و زهکشی 22 هزار هکتار از اراضی کشاورزی رامشیر شروع کردند و قرار است تا پایان سال 1397 پروژه به اتمام برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار