اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ا سلامی هندیجان:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه کتابی در سالن اداره ارشاد و افتتاح گردید. 
حسین پوردوستعلی در ادامه افزود: این نمایشگاه با 2000 عنوان کتاب و 8000 هزار جلد کتاب با تخفیف 50 درصد به مردم شهرستان هندیجان عرضه می گردد که این نمایشگاه از تاریخ 24آبان تا 20 آذرماه در سالن اداره ارشاد و از ساعت 8 صبح تا 21 شب برای علاقه مندان دایر است.
پوردوستعلی بیان کرد: این کتابها از عناوین علمی ،مذهبی،ادبیات،و کودکان تشکیل شده است .
وی عنوان کرد: از اهداف برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی ،آشنایی نسل جوان و نوجوان در راستای اهداف مطالعه است. 
رئیس اداره ارشاد تأکید کرد:با توجه به اینکه این اداره قصد داشت از انتشارات استانی برای نمایشگاه استفاده کند متأسفانه بعلت دسترسی نداشتن به ناشرین استان خوزستان این امکان صورت نگرفت و از انتشارات ظهور استان قم استفاده گردیده است .
حسین پوردوستعلی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های هفتگی نمایشگاه کتاب و کتاب خوانی،قصه گو یی،بازدید از کتابخانه آموزش و پرورش، افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان درکانون پرورش فکری ،افتتاح بخش کودک،کتابخانه فارابی در هندیجان جنوبی ، مسابقه نقاشی با موضوع کتاب ،بازدید از کتابخانه های خانگی و تقدیر از صاحبان آنها،با همکاری اداره کتابخانه های شهرستان هندیجان در هفته کتاب بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار