شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی
راه‌اندازی اداره در شهرستان‌های استان یکی از اهداف بلندی است که در راستای حفاظت از داشته‌های تاریخی در این شهرها در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه تا حد زیادی موفق بوده‌ایم
با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اداره میراث فرهنگی اهواز افتتاح شد.

ظهر امروز اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اهواز با حضور درویش امیری معاون امور استان‌ها، حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اداره میراث فرهنگی اهواز افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: میراث فرهنگی خوزستان برای سامان‌دهی به امور میراث فرهنگی و حفاظت از آثار تاریخی در این شهرستان اقدام به تأسیس اداره میراث فرهنگی در این کلان‌شهر کرده است.

افشین حیدری تأکید کرد: در این اداره قرار است همه امور میراث فرهنگی در این شهرستان انجام شود و از نظر اختیارات نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: تلاش کرده‌ایم تا حفاظت از آثار تاریخی شهرستان اهواز در دستور کار نخست این اداره قرار گیرد و با تلاش‌های انجام‌ شده از دوران تجهیز تا راه‌اندازی در این اداره اقدامات بسیار شایان‌ ذکری انجام‌ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان افزود: راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی در پنج شهر استان نیز در دستور کار است که در این شهرها در شرایط کنونی راه‌اندازی نمایندگی انجام‌ شده است.

وی گفت: راه‌اندازی اداره در شهرستان‌های استان یکی از اهداف بلندی است که در راستای حفاظت از داشته‌های تاریخی در این شهرها در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه تا حد زیادی موفق بوده‌ایم.

نشست عصر امروز در هتل پارس اهواز نیز با حضور مدیران کل استان‌های جنوب و جنوب‌غرب کشور رأس ساعت 14 برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار