اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور
کارویژه مرزی بسیاری از اختیارات وزیرکشور به استانها تفویض می شود.
 مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور روزچهارشنبه با اشاره به اینکه کار تفویض اختیارات به استانها در دست بررسی است گفت: باتدوین و ابلاغ گروه 'کارویژه 'مرزی بسیاری از اختیارات وزیرکشور به استانها تفویض می شود.

مجید آقابابایی دردومین نشست تخصصی مدیران کل امنیتی و انتظامی استانهای مرزی کشور درآبادان از تلاش های استاندارخوزستان و معاونین و فرمانداران شهرستانهای مرزی این استان درتامین امنیت قدردانی کرد و گفت : وضعیتی امنیتی حاکم شده بر مرزهای استان که مرهون تلاش مدیریت استان است بسیارمثبت است و جای تقدیردارد .

وی مهمترین محور بررسی دومین نشست تخصصی مدیران کل امنیتی و انتظامی استان های مرزی کشور را چگونگی تفویض اختیار به استانها ذکر کرد و گفت : با تصویب و تدوین تفویض اختیارات بیشتر به استانها بسیاری از اختیارات وزیرکشور به خود استانها واگذار می شود. 

آقابابایی افزود: تامین امنیت امروزه با محوریت اقتصاد همراه شده است و به همین دلیل هر چقدر اختیارات استانداران درحوزه مرزها بیشتر شود امر سرمایه گذاری و تامین امنیت بیشتر خواهد شد.

وی اختیارات ستاد 'کارویژه' مرزی وزارت کشور را درقیاس با شورای تامین استانها بیشتر دانست و گفت : ستاد 'کارویژه' مصوبه شورای عالی امنیت ملی را دارد و اختیاراتش بیشتر از شورای تامین استانهاست . 

آقا بابایی افزود: در این نشست تلاش خواهد شد نیاز استانهای مرزی با حضور کارشناسان و مسوولان استان های مرزی بررسی و ضمن جمع بندی نظرات تصمیمات درستی در این زمینه اتخاذ شود.

این همایش روز چهارشنبه در آبادان آغاز و تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار