شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
رییس ستاد اقامه نمازخوزستان:برکات این اجلاس هم اکنون نمایان شده است
بلادیان با تقدیر از نگاه حمایتی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در احیای این فریضه الهی افزود: باتوجه به اینکه کمتر از یک ماه از برگزاری اجلاس سراسری نماز در خوزستان باقی مانده اما برکات آن هم اکنون در سطح شهرستان های خوزستان نمایان شده است.
سید موسی بلادیان رییس ستاد اقامه نماز خوزستان روزگذشته درهمایش بررسی روند برگزاری اجلاس سراسری نماز درخوزستان  بااشاره به برگزاری  همایش های فرعی نماز درسطح 27 شهرستان استان خوزستان گفت : مشابه برنامه های مدبرانه و مبتکرانه اقای مقتدایی  درسایراستان ها نداشته ایم.
بلادیان با تقدیر از نگاه حمایتی عبدالحسن مقتدایی  استاندار خوزستان در احیای این فریضه الهی  افزود: باتوجه به اینکه کمتر از یک ماه از برگزاری اجلاس سراسری نماز در خوزستان باقی مانده اما برکات آن هم اکنون  در سطح شهرستان های خوزستان نمایان شده است.

بلادیان ادامه داد : به میمنت و برکت این اجلاس , برخی از مناطق شهرستانهای خوزستان که فاقد مسجد بودند با کمک مردم و دستگاهها , صاحب مسجد شده و یا این بناها تعمیرو اصلاح شده اند.

وی افزود: درنشستی که روزگذشته درایذه برگزارشد از400 نفر از فعالان امر نماز تجلیل بعمل آمد . اینها همه ازبرکات نماز است .

  رییس ستاد اقامه نماز خوزستان ابرازامیدواری کرد که این برنامه ها استمرار داشته باشد .

  بلادیان پیشنهاد داد که دراثنای برگزاری اجلاس سراسری نماز,  شهرداریها دربوستانها نمازخانه موقت تاسیس نمایند تا فضای عمومی شهر , چهره معنوی نماز بخود بگیرد.

  بلادیان افزود: انشا الله خداوند به همه ما توفیق خدمت بدهد تا درمحضر حق تعالی و شهدا شرمنده نباشیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار