شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۵۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی برای ذره بین نوشت: دکتراسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را باید محبوب ترین مدیر ارشد استان خوزستان در نزد مردم دانست. 

تحقیقات میدانی اینجانب و همکارانم در گروه حامیان دولت تدبیر وامیدنشان می دهد که دکترایدنی به دلیل تلاش و برنامه ریزی های گسترده برای اجرای مراحل سه گانه طرح تحول نظام سلامت دراستان خوزستان وکنترل وبهبود رفتار سازمانی زیرمجموعه ،بهبود کیفیت طرح تکریم ارباب رجوع،پرهیز از قوم گرایی،وارتباط موءثروفراگیر با مردم و بیماران محبوب ترین مدیر ارشد استان خوزستان است. 

رسالت دانشگاه های علوم پزشکی درسراسر کشور درسه زمینه ی بهداشت،درمان وآموزش پزشکی قابل تعریف وارزش گذاری ست . در زمینه ی بهداشت، ایران درگروه کشورهای درحال توسعه قرار می گیرد و ما با کشورهای مترقی وپیشرفته درزمینه ی بهداشت ،بخصوص آمریکا،کانادا، استرالیا ویا کشورهای اسکاندیناوی فاصله ی زیادی داریم. این طرح باید دارای بودجه ذخیره وپشتیبان ونیز منشور سازمانی تعریف شده باشد درغیر این صورت چنانچه شرایط بحرانی و ویژه ای از جمله دردیپلماسی وسیاست خارجی پیش آید به عنوان بزرگترین چالش امنیت ملی باعث بی ثباتی درادامه ی کار دولت تدبیر وامید خواهد شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۹
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
comment
0
0
comment اين آقا چون در دانشگاه علوم پزشكي شاغل است چنين نظري دارد البته به دليل عدم همخواني رشته تحصيلي اش با كارش نتوانسته اند عليرغم پيگيريهاي زيادش پستي به او بدهند و شايد با اين نظر سنجي ها فرجي برايش بشود !
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
comment
0
0
comment تحقیقات میدانی شما بی شک فقط در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بوده. مدیر محبوب در سایر سازمانها نیز دیده میشود . ضمنا" نارضایتی در پرسنل مجموعه دانشگاه بیشتر از قبل است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
comment
0
0
comment تیتر شما با متن هم خوانی ندارد.مدیر محبوب از دیدگاه حامیان تدبیر و امید ؟ظاهرا" این نظر شخص نویسنده است که به تمام حامیان دولت نسبت داده است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
comment
0
0
comment ولی زیر مجموعه های ایشان در بعضی معاونتها و روسای دانشکده ها و مدیر گروههای آموزشی بسیار بسیار ضعیف است و خواستار آن هستیم در بعضی معاونتها و روسای دانشکده هاتجدید نظر جدی و عاجل بعمل آید .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
comment
0
0
comment البته از ریاست محترم خواستاریم با بررسی کیفیت کاری میزان عملکرد واقعی ریاست دانشکده ب را ارزشیابی کنند و فرد شایسته تری را جایگزین ایشان نمایند که از وجدان کاری و صلاحیت کاری مناسب تری برخوردار باشد.در این یکسال عملکرد ریاست فوق منفی و بسیار پایین بوده است .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
comment
0
3
comment طرح تحول نظام سلامت یک طرح کشوری بوده و در تمام استانهای کشور و پایتخت بخوبی اجرا شده و فقط مربوط به خوزستان نبوده است .چون پول از طرف دولت از طریق یارانه ها و کم شدن فشار تحریمها فراهم شده است پس امکان انجام این طرح فراهم شده است و اگر بودجه ای برای این طرح از طرف دولت محترم فراهم نشده بود پس امکان انجان این طرح در هیچ جا میسر نبود .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment یک مدیر وقتی محبوب می شود که به شعارها و وعده هایش صادقانه عمل نموده و شایسته سالاری و قانون مداری را به معنای واقعی اجرا نموده و عملا کیفیت در امور و کارها مشاهده شده و مدیران انتصابی زیر مجموعه واقعا قوی و سخت کوش باشند و نظارت جدی در کار آنها صورت بگیرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
comment
0
3
comment بر خلاف این بررسی همچنان هیچگونه ارتقا کیفی در امور آموزشی ، پزوهشی و ادرای سیستم دانشگاه مشاهده نمی شود و همه چیز عین گذشته است. امیدوار هستیم روزی شایسته سالاری و قانون مداری و اولویت به کار به معنای واقعی در همه ارکان ، اجرایی شود . انشاالله
comment
سلطانعلی بهمنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
comment
0
0
comment ناشناس محترم:ازلطف وعنایت واظهارنظر همه شماسپاسگزارم.درخصوص اظهارنظر شمادوست عزیز عرض کنم :1- اینجانب فعال سیاسی هستم وعلاقه چندانی به گرفتن مسولیت دردانشگاه علوم پزشکی ندارم.وقصدندارم خودم را در پست ومسئولیت محدود کنم2- درصورتی که مسولیتی به اینجانب واگذارشود ازحقوق طبیعی وسازمانی ام میباشد چون از فاکتور های لازم مانند تحصیلات ،مرتبط بودن رشته وپست سازمانی ،سابقه،وامتیازات اجتماعی برخوردارم .برخلاف نظر جنابعالی ،اهرگز اجازه نداده ام افراد صلاحیت دار وکسانی که مرا میشناسند برای واگذاری پست یا مقام به این حقیر دخالت کنند.3 - من هرگز اصالت عشایری وعزتم را با هیچ چیزدیگری عوض نکرده ام وهرگز نه حق مظلومی راخورده ام ونه فرمان ظالمی را برده ام.شمادوست عزیز وهمکارمحترم که مرا میشناسید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار