اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
اين همايش در راستاي بيست و سومين همايش سراسري نماز كه در دي ماه سال جاري در استان خوزستان برگزار خواهد شد در شهرستان رامشير برگزار گرديد.

صبح امروز همايش نماز شهرستان رامشير با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولين در سالن همايش اداره ارشاد رامشير برگزار گرديد.
سعيد فيوضي، فرماندار شهرستان رامشير در اين همايش با اشاره به سخنان معمار كبير انقلاب اسلامي امام خميني( ره) در باره نماز ياد و خاطره شهداي اسلام به ويژه شهداي محراب را گرامي داشت و گفت: اين همايش در راستاي بيست و سومين همايش سراسري نماز كه در دي ماه در استان خوزستان برگزار خواهد شد در شهرستان رامشير برگزار گرديد.

در ادامه حجت الاسلام سيد طالب موسوي امام جمعه شهرستان رامشير نماز را مرز بين كفر و اسلام دانست و گفت: نماز وجه تميز مسلمانان به ويژه شيعيان با ديگر مذاهب و اديان است.

حجت الاسلام و المسلمين ديانت نمايندع مركز تخصصي نماز از استان قم مهمان ويژه اين مراسم بود و در سخنان خود از اهميت نماز و اشارات قران كريم به نماز سخن گفت و بيان داشت: نزديك به هزار ايه از قران كريم بر اهميت نماز تاكيد دارد و همچنين بيش از ٣٠ هزار حديث در مورد نماز بيان شده است.
وي راه حل معضلات اجتماعي را اقامه نماز دانست و افزود:اثار نماز علاوه بر ثواب اخروي در دنيا نيز بركات متعددي دارد و از ان جمله ارامش و استحكام بنيان خانواده هاست.
حجت الاسلام ديانت اصلاح روشهاي تبليغي را مهمترين عامل در گرايش جوانان به نماز دانست
در پايان همايش نيز از برگزيدگان ، مبلغان و برجستگان امور ديني به ويژه مروجان فريضه نماز تقدير شد.
گفتني است به تصوير كشيدن شهادت امام علي(ع) در محراب نماز از ديگر بخشهاي اين مراسم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار