شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
تا کمتر از دو ماه دیگر 95 خانه بهداشت در استان خوزستان افتتاح می شود. دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، گسترش عدالت در سلامت به ویژه کاهش میزان پرداخت های درمانی از جیب مردم بسیار چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت باعث ایجاد دستاوردها و نتایج دیگری همچون افزایش کیفیت خدمات و گسترش برخورداری مردم از خدمات درمان شده است افزود: در پی ابلاغ سیاست های کلان سلامت توسط مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید، در حوزه های مختلفی در این زمینه برنامه ریزی های لازم را برای حفظ و ارتقاء سلامت مردم انجام داده و آنها را به مرحله اجراء درآورده است.

 این مقام مسوول با شاره به اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت در خوزستان درمرحله ارائه خدمت رسانی به مناطق محروم، علاوه بر اینکه اقدامات بسیار خوبی شده، نیروهای تخصصی مورد نیاز با توجه به جمعیت مناطق مختلف استان نیز فراهم و بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی از نعمت وجود نیروهای تخصصی و فوق تخصصی برای خدمت رسانی به مردم برخوردار شدند.

 ایدنی درادمه خاطرنشان کرد: بسیاری از بیمارستان های دولتی در حال بازسازی و ارتقای کیفیت هتلینگ خود هستند تا خدماتی شایسته و در شان مردم خوزستان به آنها ارائه کنند. رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور با بیان اینکه با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد لزوم افزایش رشد جمعیت، در بیمارستان های دولتی زایمان طبیعی بصورت رایگان صورت می گیرد، تصریح کرد: در مرحله ارائه خدمات بهداشتی نیز توجه ویژه ای به این مسئله شده و حاشیه شهرها از نظر بهداشتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

ایدنی اظهار داشت: در همین راستا به حمداله تا کمتراز دوماه دیگر 95 خانه بهداشت در خوزستان افتتاح می شود تا دیگر استان از این حیث کمبودی احساس نکند که این خود گام بسیار ارزنده ای در توجه به بهداشت و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه در روستاها و مناطق محروم استان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار