شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
 مدیرعامل فولاد خوزستان یکشنبه گذشته درخصوص پرونده کارت های تقلبی پایان خدمت بازیکنان این باشگاه به شورای شهر اهواز فراخوانده شد و مورد بازخواست قرار گرفت.

بنا بر گزارش خبرنگار بانک ورزش، دهکردی در این جلسه از عملکرد باشگاه فولاد خوزستان  درباره این پرونده دفاع کرده است.

در همین رابطه با هدایت الله ممبینی داور پیشکسوت خوزستانی و عضو شورای شهر اهواز تماس گرفتیم و ممبینی با تایید این خبر به بانك ورزش گفت: دهکردی به شورای شهر آمد و درباره پرونده کارتهای تقلبی بازیکنان فولاد توضیحاتی را ارائه داد.

این عضو شورای شهر اهواز در ادامه گفت: دوستان سوالاتی را پرسیدند و دهکردی پاسخ داد و همچنین درباره مشکلات فولاد در بازیهای آسیایی بحث و تبادل نظر کردیم. در این جلسه هماهنگی های لازم صورت گرفت تا کارها بهتر پیش برود.

ممبینی درباره اینکه مدیرعامل فولاد چقدر  خودش را در خصوص اتفاقات اخیر مقصر می داند اینگونه توضیح داد: جواب های دهکردی قانع کننده بود و خیلی از این مسائل  از اختیارات ایشان خارج بوده و دهکردی دخالتی در این ماجرا نداشته است. وقتی یک اتفاقی رخ می دهد مجموعه هم زیر سوال می رود اما ما دهکردی را مدیر خوبی می دانیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
علی
|
United States
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
comment
0
0
comment ضمن تایید و تحسین عملکرد ایشان امیدواریم که بتوانند در زمینه بهداشت بخصوص بهداشت محیط شهری نیز تحولی در استان ایجاد کنند. همچنین ارتقاء رتبه پژوهشی دانشگاه جندی شاپور نیز یکی از مطالبات اسانید، دانشجویان و مردم خوزستان است که امیدواریم مورد توجه بیشتری قرار گیرد
comment
محمد لیموچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
comment
0
3
comment فولاد خوزستان جایگاه خوبی در فوتبال دارد ولی و شهرداری چه جایگاهی در کشور دارد؟
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
comment
0
2
comment بانک ورزش همون رسانه ایست که آقای دهکردی اخیرا گفت کارش فقط حمله به فولاد و شخص دهکردیه .. نوع تیتر و نوع صحبت های آقای ممبینی که با هم تضاد داره و ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار