اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
در این غرفه که به همت روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان قدیمی ترین بخش صنعت نفت کشور برگزار شده بخشی از ادوات، تجهیزات و تصاویر تاریخی زادگاه صنعت نفت ایران و خاورمیانه برای بازدید علاقه مندان به نمایش درآمده است.
  • غرفه میراث نفت در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز برپا شده است.
  • به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، در این غرفه که به همت روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان قدیمی ترین بخش صنعت نفت کشور برگزار شده بخشی از ادوات، تجهیزات و تصاویر تاریخی زادگاه صنعت نفت ایران و خاورمیانه برای بازدید علاقه مندان به نمایش درآمده است. 

    این ادوات و تجهیزات در دهه اول اکتشاف و تولید نفت در ایران استفاده می شد و شامل نخستین کامپیوتر در کشور، ابزارهای ارتباطی همچون نسل اول تلفن، دوربین نقشه برداری، نخستین و لامپهای روشنایی و آژیرهای اعلام آغاز و خاتمه کار، آچار، ولو و لوله های با عمر بالای ١٠٠ سال است. 

    اکبر نعمت الهی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و مجری طرح موزه های  نفت در بازدید از این غرفه با قدردانی از برگزار کنندگان آن بر تشکیل موزه های نفت برای انتقال هویت صنعت نفت به آیندگان تاکید کرد .

    همچنین رکن الدین جوادی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و حیدر بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از این غرفه بازدید کردند.

    نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان روز شنبه ( ١٥ آذر ماه) در اهواز گشایش یافت و تا سه شنبه (١٨ آذز ماه) برگزار است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار