اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
شهرداری باغملک در برنامه اجرایی و عملیاتی خود در سال جاری از اجرای طرح کارت پارک خبر داد .
به گزارش: روابط عمومی شهرداری باغملک ؛حسن نبوتی با اعلام این خبر گفت : در راستای برنامه شهردای و شورا پیرامون خدمات رسانی به شهروندان و رفع ترافیک شهری طرح کارت پارک در باغملک اجرا می شود . شهردار باغملک اذعان داشت : شهر باغملک به علت بافت سنتی و همچنین گسترش شهرنشینی با ترافیک همراه است، نداشتن پارکینگ مناسب و ایستگاه هی ثابت که یکی از عوامل بوجود آوردنده ترافیک بوند . وی افزود :ولی اکنون با راه اندازی ایستگاه و ترمینال روستای توابع صیدون و هپرو تا حدودی از بارترافیک کاسته شده است . 
نبوتی گفت: در همین راستا و ساماندهی خودرو ها در سطح شهر طرح کارت از اوایل دی ماه اجرا خواهد شد .وی افزود : در حال حاضر درحال بررسی استعلامات پیمانکاران این طرح هستیم که انشالله بزودی این طرح را اجرا کنیم .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
comment
0
0
comment واقعا زحمت کشیدید !!!! کارت پارک !!!!
comment
soltan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment سلام و عرض ادب احترام. پیشنهاد بنده به مسئولین شهر باغملک این که یه کم هم به فکر خیابانها و چاله چوله های داخل شهر، ورودی و خروجی های شهر هم باشید که واقعا خیلی افتضاح هستند.در ضمن جاده‏‏ باغملک صیدون که به قول خودتون جاده استان به استان هم هست از همه بدتر و عرض آن خیلی تنگ است باعث تصادف های منجر به فوت می شوند.لذا خواهشمند است مسئولین بجای اینکه به فکر کارت پارک هستند کمی هم به فکر اینگونه مشکلات جاده ها که باعث تصادف های مرگبار می شوند؛ باشند.گرچه کارت پارک هم خوب است باعث پیشرفت فرهنگی و اجتماعی مردم و شهر می شود. با تشکر علی محمدی(پندش) از روستای چلسرخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار