شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان داشت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور آیت اله سیدعلی شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و شهرام نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ساعت 15 الی 16 روز یکشنبه 23 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار می شود.
حسین براتی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  در گفتگوی اختصاصی با شوشان با اشاره به اینکه  نهمین نمایشگاه کتاب در استان خوزستان از بیست و سوم  تا بیست و هشتم سال جاری از 23 آذرماه تا 28 آذرماه در دو نوب صبح از ساعت 9 تا 12 و بعداز ظهر از ساعت 4 تا 9 شب در محل نمایشگاه های دائمی اهواز برگزار می شود ، اظهار داشت :  در این نمایشگاه بیش از 450 ناشر استانی و کشوری با بیش از 11 هزار عنوان کتاب  حضور خواهند داشت  که به علاقمندان کتاب و کتابخوانی ارائه می دهند.

 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  بیان داشت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور آیت اله سیدعلی شفیعی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و شهرام نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی  ایران ساعت 15 الی 16 روز یکشنبه 23 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار می شود. 

براتی گفت: در حاشیه برپایی این رویداد فرهنگی برنامه های جانبی خوبی نیز تدارک دیده شده است. اساتید حوزه شعر و ادب در این نمایشگاه مباحث دینی و فرهنگی را با حضور علاقمندان به بحث و تبادل نظر خواهند گذاشت.
 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  ادامه داد: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به فروش می رسد. 

براتی تصریح کرد: فضای خوبی برای حضور فعال ناشران استانی در این نمایشگاه فراهم شده است. وی به جلسه هم اندیشی و هماهنگی با ناشران استان در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه ناشران استانی حضور حداکثری و فعالی خواهند داشت که این رویکرد مودر استقبال آنان نیز قرار گرفته است. 
 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  رویکرد مجموعه ی فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان خوزستان را توجه به تمام اهالی فرهنگ و هنر دانست و گفت :  علی رغم  محدودیت های مالی سعی کردیم تا  با صاحب نظران در تمامی  عرصه  های فرهنگی و هنری جلسات مستمری برگزار کنیم  و ضمن توجه به دغدغه ها و شناسایی مشکلات آنها ، زمینه ی حضور هر چه بیشتر فرهیختگان فرهنگی  و هنری  را  در هم اندیشی و تصمیم گیری  در حوزه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم کنیم و برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته است تا بتوانیم از این بزرگان در توسعه ی همه جانبه ی فضای فرهنگی در استان استفاده کنیم . 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار