اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
مخالفت يكپارچه تشكلهاي كشاورزي خوزستان با اعمال فشار بر استاندار
مدتي است كه در فضاي سياسي و رسانه اي استان، اعمال فشار همه جانبه اي بر مقتدايي مشاهده مي شود، انتقادهاي گوناگون از نحوه انتصاباتش گرفته تا شيوه مديريت استان.
ما به عملكرد سياسي و اداري وي ورود نمي كنيم اما بعنوان رصدگر بخش كشاورزي استان بايد بگوييم مقتدايي در بخش كشاورزي اقداماتي را كليد زده است كه به جرات در تاريخ اين استان ماندگار خواهد شد.
او تنها استانداري است كه با تشخيص درست اينكه پرورش ماهيان گرمابي، اولويت و مزيت برتر كشاورزي استان است، سد بي مهري به اين رشته را شكست و ستاد توسعه شيلات استان را تشكيل داد.

 او تنها استانداري بود كه پس از سالها تعطيلي صنعت چغندر قند كه باعث زيان جبران ناپذيري به كشاورزي استان شد، راه اندازي كارخانه هاي چغندر قند و دو منظوره كردن كارخانه هاي شركت هاي نيشكر را كليد زد. او تنها استانداري بود كه تمام قد پاي اجراي كامل طرح 550 هزار هكتاري در تامين آب آن ايستاد و حتي 800 هزار هكتار را هدف نهايي اين طرح دانست اما بنظر مي رسد استواري و استقلال رايش در مديريت استان خصوصا مبارزه شجاعانه اش با مافياي خودروسازان و خودروفروشان بر سر منافع بحق مردم استان كه وي را به يكي از محبوبترين استانداران تاريخ خوزستان بدل كرده چيزي است كه مقتدايي بايد تاوانش را بدهد. اما قطعا شوخي كردن با احساسات مردم استان و خصوصا كشاورزان استان كه به ايجاد تحولي اساسي در بخش كشاورزي اميدوار شده اند كار خطرناكي است.

ماهنامه "كشاورز يار" 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
comment
2
0
comment آقای استاندار آب کارون رو بردن ؟؟؟
مقتدایی باید بره
comment
ماجدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
comment
0
2
comment درود بر کشاورزان و تشکلهای کشاورزی خوزستان که قدرشناس زحمات استاندار خوزستان دکتر مقتدایی هستند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
1
0
comment تاوان انتصابات اشتباهش چاپ کتید
comment
هشیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
comment
0
1
comment تنها دوره ای که حتی یک قطره از اب کارون به جای دیگری نرفته همین دوره ی استانداری اقای مقتدایی است پس بهتره بجای اینکه اب به اسیاب مدافعان سینه چاک طرحهای انتقال اب کارون بریزیم با حمایت از مواضع شجاعانه اقای مقتدایی بفکر کارون و منافع دراز مدت خوزستان باشیم و کاری نکنیم که خدای ناکرده به وحدت و همدلی بی نظیری که در سایه حمایتهای همه جانبه اقای مقتدایی در بین اقوام مختلف خوزستان و با محوریت کارون شکل گرفته کوچکترین خدشه ای شود.
داستان افسانه تروا را همه بلدیم پس باید هشیار و متحد باشیم تا زبانم لال به سرنوشت تروی دچار نشویم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار