اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
به مناسبت روز ملی پژوهش و به منظور ارج نهادن به فعالیت های پژوهشی معلمان و گسترش فرهنگ پژوهش، همایشی تحت عنوان " ارائه یافته های پژوهشی معلمان پژوهنده برتر " روز سه شنبه 25 آذرماه با حضور دکتر ندیری معاون مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش در تالار طلائیه برگزار شد.
شوشان : به مناسبت روز ملی پژوهش و به منظور ارج نهادن به فعالیت های پژوهشی معلمان و گسترش فرهنگ پژوهش، همایشی تحت عنوان " ارائه یافته های پژوهشی معلمان پژوهنده برتر " روز سه شنبه 25 آذرماه با حضور دکتر ندیری معاون مدیر کل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش در تالار طلائیه برگزار شد.در این همایش ابتدا حسن بهنام معاون پژوهشی ناحیه4 ضمن خیر مقدم به مدعوین و با توجه به اهمیت امر پژوهش در پیشبرد اهداف وزارت آموزش و پرورش و اهتمام همه دست اندرکاران در این زمینه مطالبی را بیان نمود. فاضل خمیسی مدیر ناحیه4 نیز درخصوص توسعه پژوهش در مدارس و تربیت افراد نخبه پژوهشگر صحبت کرد.
همچنین در این همایش پنج تن از معلمان پژوهنده برتر ناحیه به بیان خلاصه گزارش های اقدام پژوهی در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش پرداختند. در پایان از 25 معلم پژوهنده برتر سال تحصیلی 93-92 ناحیه تقدیر به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار