اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
معصومه آباد' نویسنده کتاب ' من زنده ام' شامگاه چهارشنبه در نشست نقد و بررسی کتاب خود در نمایشگاه کتاب خوزستان در محل نمایشگاه دایمی اهواز اظهارکرد: این کتاب را در سال 92 پس از گذشت 30 سال از اسارت خود نوشتم که روایتی از خاطرات دوران اسارتم در عراق و بیان رنج هایی است که سایر اسیران در آن دوران می کشیدند.
کتاب ' من زنده ام' به نویسندگی ' معصومه آباد' یک اسیر زن دوران دفاع مقدس همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب خوزستان بررسی شد.

به گزارش ایرنا ' معصومه آباد' نویسنده کتاب ' من زنده ام' شامگاه چهارشنبه در نشست نقد و بررسی کتاب خود در نمایشگاه کتاب خوزستان در محل نمایشگاه دایمی اهواز اظهارکرد: این کتاب را در سال 92 پس از گذشت 30 سال از اسارت خود نوشتم که روایتی از خاطرات دوران اسارتم در عراق و بیان رنج هایی است که سایر اسیران در آن دوران می کشیدند.
وی بیان داشت: چهار سال در اسارت بودم و در سن 17 سالگی که در هلال احمر در منطقه خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی در سال 69 خدمات رسانی می کردم توسط عراق اسیر شدم.

آباد افزود: این کتاب به چاپ 150 رسیده و هم اکنون امتیاز چاپ این کتاب را به انتشارات انقلاب اسلامی داده ام.

وی گفت: هر کسی که دردوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته باید به سهم خود رویداد تاریخی جنگ تحمیلی را مستند سازی کند تا از یاد آیندگان فراموش نشود.

نویسنده کتاب من زنده ام افزود: باید اتفاقات و خاطرات دوران دفاع مقدس در صراحت کامل برای نسل جوان بازگو کنند.

آباد گفت: این کتاب یادآور تجربه شخصی من است هر چند در حوزه آزادگان جنگ تحمیلی کارهای زیادی انجام شده، اما کافی نیست.

معصومه آباد این کتاب را در سال 92 در حدود 30 سال پس از گذشت اسارتش منتشر کرد و یادآوری خاطرات را برای نگاشتن این کتاب را بسیارسخت عنوان کرد. 

وی اهل شهرستان آبادان است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
comment
0
1
comment جنگ و ابادان برای خیلیها شهرت ببا آورد ولی متاسفانه بعد از جنگ برخی ها آبادان را فراموش کردند و پایتخت نشین شدند
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
comment
0
0
comment اولا خانم آباد در سال 1359 اسیر شدند و نه 69 به نظر می رسد اشتباه از خبرنگار باشد. ثانیا ایشان خودشان هم در کتاب مرتکب اشتباهی شدند و مرتب هم تکرارش می کند . ایشان متولد 1341 هستند و در سال 1359 اسیر شدند بنابراین در زمان اسارت 18 ساله بودند نه 17 ساله! ثالثا: خودشان گفتند در هنگام اسارت نماینده فرماندار در شیر و خورشید آبادان بودند آن زمان نه هال احمر بودند و نه ایشان در شیر و خورشید کار می کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار